Jeg er en jente på 27 som fikk ei jente for 3 uker siden. Jeg flyttet til moss/våler for snart et år siden. Jeg kjenner ingen her i samme situasjon som meg, og synes det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen med barn som har lyst til å trille tur eller gjøre noe annet av interesse!! Ta gjerne kontakt!!
Noen fra Moss som ønsker å bli kjent??
Opprettet av
Smula84
, april 17 2012 15:44
1 svar til dette emnet
Skrevet 17 april 2012 - 15:44
Hei!
Jeg er en jente på 27 som fikk ei jente for 3 uker siden. Jeg flyttet til moss/våler for snart et år siden. Jeg kjenner ingen her i samme situasjon som meg, og synes det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen med barn som har lyst til å trille tur eller gjøre noe annet av interesse!! Ta gjerne kontakt!!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
#2 Gjest_dobViegoelepe_*
Skrevet 16 november 2012 - 22:52
"Being intelligent is not a felony, but most societies evaluate it as at least a misdemeanor." by Lazarus Long.
Gucci Online Shop timberland boots for women Louis Vuitton bags
There is visibly a lot to identify about this.
Gucci Online Shop timberland boots for women Louis Vuitton bags
There is visibly a lot to identify about this.