Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Slankernes resultattråd

• Logg inn for å svare
64 svar til dette emnet

#61 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 750 Innlegg:

Skrevet 14 juni 2012 - 20:11

Vekt nr 2 er nå tom for strøm så jeg har seriøse vektproblemer nå :( Men, i februar fikk jeg en tskjorte i str 46. Den passet nesten og derfor beholdt jeg den. I mai prøvde jeg den igjen, den passet men strammet over magen. (mye) nå 10 juni sitter den pent uten å være tettsittende over magen :-D

Jeg skal kjøpe nye batterier til vekten min. Når den viser under 105 skal jeg kjøpe nye sko. Fordi jeg fortjener det :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 094 Innlegg:

Skrevet 15 juni 2012 - 09:27

Jeg vil ikke veie meg mer. Men jeg får igjen to skjørt og ei bukse som alltid var slitsomme uten å slite brokk på meg, selv når de er nyvaska.

#63 Lektor Doppler med tillegg

Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 440 Innlegg:

Skrevet 19 juni 2012 - 08:20

Puh, ned 1000 gram sist uke. En diger klump med fett er borte! Jeg har nå mista 7,6 kilo fett siden påske. B)

#64 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 750 Innlegg:

Skrevet 19 juni 2012 - 16:56

Vis innleggLektor Doppler med tillegg skrev 19 juni 2012 - 08:20:

Puh, ned 1000 gram sist uke. En diger klump med fett er borte! Jeg har nå mista 7,6 kilo fett siden påske. B)

Veldig bra!

#65 Lektor Doppler med tillegg

Lektor Doppler med tillegg

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 440 Innlegg:

Skrevet 26 juni 2012 - 09:46

Ærlighet varer lengst... og jeg har gått opp 200 gram sist uke. Men alt tatt i betraktning, med tanke på besøk av mamma, avslutninger og (ehm) havari i en godtepose så er jeg rimelig fornøyd. Og sÆrlig ettersom midje og lår fortsetter å krympe.

Målet nå er å ikke ha lagt på meg all verden til etter ferien. Men jeg orker ikke reise på ferie og telle kcal heller.