Jeg skal kjøpe nye batterier til vekten min. Når den viser under 105 skal jeg kjøpe nye sko. Fordi jeg fortjener det
Slankernes resultattråd
Opprettet av
Lektor Doppler med tillegg
, april 17 2012 11:45
64 svar til dette emnet
Skrevet 14 juni 2012 - 20:11
Vekt nr 2 er nå tom for strøm så jeg har seriøse vektproblemer nå
Men, i februar fikk jeg en tskjorte i str 46. Den passet nesten og derfor beholdt jeg den. I mai prøvde jeg den igjen, den passet men strammet over magen. (mye) nå 10 juni sitter den pent uten å være tettsittende over magen :-D
Jeg skal kjøpe nye batterier til vekten min. Når den viser under 105 skal jeg kjøpe nye sko. Fordi jeg fortjener det
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 15 juni 2012 - 09:27
Jeg vil ikke veie meg mer. Men jeg får igjen to skjørt og ei bukse som alltid var slitsomme uten å slite brokk på meg, selv når de er nyvaska.
Skrevet 19 juni 2012 - 08:20
Puh, ned 1000 gram sist uke. En diger klump med fett er borte! Jeg har nå mista 7,6 kilo fett siden påske.
Skrevet 26 juni 2012 - 09:46
Ærlighet varer lengst... og jeg har gått opp 200 gram sist uke. Men alt tatt i betraktning, med tanke på besøk av mamma, avslutninger og (ehm) havari i en godtepose så er jeg rimelig fornøyd. Og sÆrlig ettersom midje og lår fortsetter å krympe.
Målet nå er å ikke ha lagt på meg all verden til etter ferien. Men jeg orker ikke reise på ferie og telle kcal heller.
Målet nå er å ikke ha lagt på meg all verden til etter ferien. Men jeg orker ikke reise på ferie og telle kcal heller.