Gå til innhold

Gutten min er aldri rolig :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en gutt på snart 7 år.

" problemet " hans er ganske enkelt. Han er utrolig aktiv. Han tar ikke et nei for et nei, så lenge søster og andre er til stede. Han prøver seg på alt. Han hører beskjedene og er enige i at han absolutt ikke trenger mer enn 1 beskjed, men etter jeg har gitt han 2-3-4-5 beskjeder så reagerer han kansje på 5 gangen og da unnskylder han seg med at han glemmer beskjeden med engang.

I tilegg så klarer han ikke å snakke rolig. Han har det travelt når han snakker, skifter gjerne emne og snakker om ting som er meg helt fjerne. ( Dikter gjerne opp noe tull for oppmerksomheten )

Han snakker med " pipe-stemme" " baby-stemme "

Når han blir plaget ( skal ikke mye til for at han blir irritert ) Så brøler han som en gammel sjømann.

Er vi ute blant folk, gjerne på kafe eller butikk, så er han helt slitsom å ha med å gjøre. Da løper han, nekter å holde handa, drar i handa som han skulle vært en villbikkje. Hører ikke etter " Jamen jeg skulle bare "

( går jeg alene med han, uten far og søsken, så er han super god. dette er generelt)

Om kveldene når han ligger seg så går munnen i ett.

 

Tungen hannes den " henger " ute store deler av dagen ( han ser jo til tider ut som han lider av mild " downs "

Noen som kjenner til slike ting ?

 

Han kan lett gi opp ting han holder på med om han får motstand.

Jeg kunne ramset opp masse, men tror dette holder.

 

 

Jeg har nå " kjørt " han på magnesium og omega 3 i snart 2mnd, men eneste virkningen er at han slipper smerter i hoften sin ( Han har til tider sterke smerter i hofte,da han fikk væske samling etter forkjølese som legen sa, så magnesiumen hjelper på det )

 

Når han og søster er sammen, så går det så høyt for seg stort sett hele tiden. Søster gjørs på å plage han, og hun gir seg ikke. Hun tar ingen beskjeder i det hele tatt når det gjelder akkurat den plagingen. Så det ender som regel med slag og spark, spytting og fornærmelser.

 

Nå er jeg sliiiiiten assa ! Blir snart galen føler jeg.

Dette var svært rotetet, men det skal jeg love at huet mitt er også etter noen timer våken. Helgene er desidert verst. Da er spetakkelet, pipestemmen og brølene så på agendaen at etter en time så er jeg så fortvilt at jeg må bare trekke meg vekk og samle meg..

 

Noen som har noen gode råd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest enlitenfraatilå

Hva sier de på skolen da?

 

Er enig med anonyme over her om at utredning høres fornuftg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Barn med ADD eller ADHD kan ha veldig god effekt av akupunktur og dermed slippe tyngre medisinering.

 

Generelt reagerer barn veldig godt på akupunktur for en rekke plager. Behandlingen er enklere og varer ikke så lenge som hos voksne.

Jeg er akupunktur og driver klinikk på Majorstua.

Ta gjerne kontakt via min facebookside hvis du har noen spørsmål eller ønsker å prøve akupunkturbehandling på sønnen din.

 

facebook.com/oisteinakupunktur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...