Gå til innhold

Blarrgh, skal det være så jævlig vanskelig å få litt hjelp fra gubben uten offing og huffing en gang i blant??


bitthen

Anbefalte innlegg

Er det så big deal, det er to ting mannen min har fått beskjed om skal være klart til fødsel: Nytt kamera til babysitteren og så skal han ha opp sengebunnen på sprinkelsenga. Kunne tatt sengebunnen selv, men er enorm og ikke i form til å styre og krype på gulvet osv, for sengen må demonteres og monteres igjen....

 

Har bedt han om det 1000 ganger, nå kommer baby om 3 dager. Og så er han sur, fordi jeg maser... Og så får jeg beskjed om at jeg må være flinkere å minne han på hva han skal gjøre fordi han glemmer.... Okeeeiii - hva fan skal man gjøre da når man ikke skal mase men skal minne han på det fordi han glemmer? Da er det vel dømt til å gå galt??

 

Og nå står han der med den senga da, småsur og huffer og offer seg.... Sa bare til han at det hørtes ut som det var han som var 39 uker på vei og ikke jeg...

 

Og oppfører seg som han er 4 år... Er det rart jeg bare gjør ting selv som regel uten å be han??

 

Ville ingen ting med innlegget - bare litt frustrert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. Har hatt d på akkurat samme måte her. Husk, han er bare en mann ;) Er nok ikke så lett d heller :P

Skryt masse av han etterpå, så blir han så fornøyd så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kan vi leve med de og ikke uten de :) Skjønner deg godt.

 

Har det akkurat på samme måte.. Jeg har bedt i hele påsken (les fra palmesøndag) om at gubben må se op støvsugeren jeg finner ikke ut hva som er galt.

 

I går gikk jeg og kjøpte ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir liksom en hel del lettere å gjøre alt selv. Skjønner bare ikke at det skal være så vanskelig. Men skryt fikk han da, ja jøss! Gleder meg til formen er bra og jeg greier ordne ting selv igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...