Gå til innhold

Babyleker og utstyr bråker!


k1986

Anbefalte innlegg

Jeg synes babyleker og utstyr bråker forferdelig! De er høylytte og det er masse ubehagelige lyder.

 

Har dere tips til leker og utstyr med roligere og behageligere lyder?

 

Er det noen som i det hele tatt er enige eller er jeg bare overfølsom for lyder? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I begynnelsen synes man de bråker ja. Etterhvert synes man de er "gode" lyder, hvis de holder ungene litt i ro, og litt stille av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fort bli sliten i hodet av leker med lyd... Prøver å ikke ha for mange av de... Har sagt fra til venner og familie også :-) i forbindelse med gavekjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Jeg blir blid når batteriene til en sånn leke er tomme for å si det sånn ;-) Og rart nok tar det laaaaaaaang tid før vi får kjøpt nye batterier... ;-)

 

Vi har veldig få sånne leker, men det kommer alltid noe inn i hus som gaver fra folk og fe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bråker noe helt forferdelig. løsningen her er at jeg taper igjen hullene der lyden kommer ut på innsiden. Det demper det i alle fall litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også veeeldig få leker med lyd i. Jeg blir helt gal av slike :/ spesielt sånne som spiller en melodi i uendelighet og med høyt volum. Merker at når vi er på besøk hos andre med småbarn så tar det ikje lange tia før jeg har vært og skrudd av alle lekan :P Sånne "instrumenter" hvor du må spille selv (klokkespill/xylofon -aktige) er jo greie. Pleier ikje å være så høy lyd og så varer lyden bare mens barnet spiller :) Rytme-egg er også bra. Gutten vårres eeelsker å rasle med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på hørselen til barnet, jeg! Har prøvd å ta lekene tett inntil hodet (der barnet ofte har dem, siden de er så små) og det er HøYE lyder ofte, når man kommer nærme.

Takk for tipset med teipen #5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med respons :-) takker.

Jeg tenker på de stakkars ørene til barnet og psyken min (ville blitt gal til slutt).Forstår ikke hvorfor de lager babyleker så ekstremt høylytte..... Vist noen kjøper noe sånt i presang til mitt barn kommer jeg til å bytte det, prøve med den tapen eller bare ta ut batteriene :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...