Gå til innhold

Slapp baby-2 mnd


MaRiAnNe_85

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er nok litt på tuppa da han også ble syk bare 3 uker gammel og det endte med sykehusinnleggelse, men spørr likevel.

 

Alle her i huset har vært syke etter tur eller samtidig (fam på fem-barn på 2 og 4 år+han på 2 mnd) nå har minstegutten hostet og brekt seg i flere dager. Han er også tett og snørrete. Han har ganske stygg hoste og veldig irritabel. Spist bra inntil i går.. Han har sovet i hele dag, har bare forhøyet kroppstemperatur, og bare spist 3 ganger på over 24 timer.

 

Ville dere tatt han med til legen om han ikke ble bedre til i morgen eller vil dere hatt is i magen litt lengre? Ingenting som er virkelig allarmerende nå, men er så redd for at han skal bli så syk igjen, også er han enda liten..

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal absolutt kontakte lege! Så små barn skal ikke ha feber. Han har også fått i seg for lite væske på et døgn for et så lite barn. Jeg ville dratt på legevakta med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Du må ringe legen med det samme. Det er alvorlig når så små barn har nedsatt allmentilstand og ikke tar til seg mat. Det kan være at han enda har infeksjonen han hadde når han var 3 uker gammel selv om han var innlagt da. Man tuller ikke med feber hos så små barn! Håper du ringer. Skriv gjerne inn her hva legen sa og hvordan det går hvis du får anledning :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at du tar gutten med til legen asap - og ikke vent. Så små barn kan raskt bli mye dårligere. Jeg har opplevd dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må absolutt ta han med til lege. Når de er så små så trenger/skal man ikke vente å se det ann. Håper det går bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...