Gå til innhold

Sky VS Quatro


Engelise

Anbefalte innlegg

Jeg blir rett og slett ikke enig med meg selv her. Sitter klar med kortet til å bestille Easywalker, men jeg har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg vil ha Sky eller Quatro. Vi bor på fjellet med en del snø om vinteren og kanskje litt ulendt terreng på sommeren. Store tunge firhjulinger vil aldri være et alternativ.

Hvilken vogn bør jeg velge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vi gikk for QTR, men sitter her på overtid, så har ikke fått testet den med baby oppi ;) Grunnen til at vi valgte den var at vi ikke ville ha noen stor og tung vogn, samtidig som vi har hund og trengte en vogn som ikke var for ustabil. Har lest at denne skal ha stabiliteten til en firehjuling, men manøvrerbarheten til en trehjuling, og synes jo at man får litt i pose og sekk da :) Synes vogna virker utrolig lett og fin å manøvrere når forhjulene ikke er låst, og virker veldig robust når de er låst. Praktisk, enkel og litt sporty vogn uten for mye ekstra mikkmakk, men uten altfor høy allværsjakkefaktor, synes nå jeg. Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med #2! Har akkurat kjøpt qtro, men har ikke prøvd den enda, da lillemann fortsatt ligger i magen ;)

 

Men kjøpte den fordi jeg leste i alle tester at den var god på vinterføre og på ulendt terreng! Samtidig som at den skulle være mer stabil enn en trehjuling. Veldig fin er den og ;) Kan anbefale å bestille den på babyjungle.nl, er mange tusen å spare på det :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sky, en det er fordi qatro ikke fantes da vi kjøpte. Hadde jeg skulle valgt nå er jeg kjempe usikker på hva jeg hadde valgt. Men er strålende fornøyd med sky i allefall!! Verdens beste vogn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er dumt med disse vognene er kalesjesystemet på bagen! Er tungvint å måtte trykke inn en knapp på hver side for å få kallesjen opp og ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...