Dere som har biler som er like store som hytter
Skrevet 03 april 2012 - 09:54
Opplys meg.
Jeg synes det ser utrolig desperat ut med sånne monsterbiler og smiler godt for meg selv når jeg ser middelaldrende menn som prøver å se så kule ut i de bilene. Og damer som kjører rundt i dem har jo ikke akkurat betalt dem selv tenker jeg.
Det er rett og slett show off!
Snarvei til forumene
Skrevet 03 april 2012 - 09:59
De er flotte å se på, har god plass til alt man trenger og de er trygge biler. Har lyst på en Volvo xc70, men så mye penger får jeg aldri...
Tre gode grunner.
At du vil kjøre en liten bil passer kanskje deg, men noen trenger mere plass og vil gjerne vinne om de får en bil inn i seg.
Hilsen stolt Ford eier:)
Skrevet 03 april 2012 - 10:01
HI
Skrevet 03 april 2012 - 10:01
De jeg kjenner som har SUVer har enten hytte på fjellet, og trenger å komme seg fram i all slags føre og vær, eller de har campingvogn, og dermed behov for en bil med god trekkevne.
De jeg kjenner som har HiAce eller slike, har enten store familier eller behov for godt lasterom pga jobb.
Hvorfor i all verden tenker du at damene som kjører rundt i slike biler ikke har betalt dem selv? Det er en tankegang som passer inn i 1970, ikke i 2012...
#8 Gjest_Hemmeliganonym_*
Skrevet 03 april 2012 - 10:03
Men foreløpig får jeg vel nøye meg med lille Golfen min fra 1999 med tre dører og ødelagt demper foran
Skrevet 03 april 2012 - 10:05
Må jo ha mulighet for å komme meg bak rattet vet du ;p
Skrevet 03 april 2012 - 10:11
Skrevet 03 april 2012 - 10:13
...og når man skal på hytta så må man også ha plass til katteburet, bagasje, ski, akebrett, matvarer, drikkevarer, osv osv osv osv....
Thats why!
Skrevet 03 april 2012 - 10:14
Skrevet 03 april 2012 - 10:14
Anonym bruker skrev 03 april 2012 - 09:54:
Opplys meg.
Jeg synes det ser utrolig desperat ut med sånne monsterbiler og smiler godt for meg selv når jeg ser middelaldrende menn som prøver å se så kule ut i de bilene. Og damer som kjører rundt i dem har jo ikke akkurat betalt dem selv tenker jeg.
IDIOT!!!
Skrevet 03 april 2012 - 10:18
Skrevet 03 april 2012 - 10:23
Anonym bruker skrev 03 april 2012 - 10:14:
Opplys meg.
IDIOT!!!
Denne sier egentlig alt. Tipper den som har komentert med "IDIOT" kjører stor bil og følte seg veldig truffet.
Skrevet 03 april 2012 - 10:54
Anonym bruker skrev 03 april 2012 - 10:23:
Anonym bruker skrev 03 april 2012 - 10:14:
Opplys meg.
IDIOT!!!
Denne sier egentlig alt. Tipper den som har komentert med "IDIOT" kjører stor bil og følte seg veldig truffet.
Tipper at du som skrev dette har en liten, råtten bil og føler deg misunnelig.
Bare til opplysning så har jeg en slik bil fordi:
1. Vi har tre barn
2. Alle tre er gutter og spiller ishockey (for de som ikke kan noe om dette så er utstyrsbagene deres ca. dobbelt så store som guttene selv)
3. Jeg har hund som reiser i hundebur
4. Jeg har to katter som reiser i kattebur
5. Jeg er opptatt av sikkerhet
6. Vi har hytte på fjellet og kjører ellers mye i fjellet, både vinter og sommer
7. Vi drar ofte på sommerferie med bil
8. Bortsett fra hockey så er barna mine opptatt av andre sports-og friluftsaktiviteter, slik som: ski, slalom, terrengsykling, fisking, camping, etc.
9. Jeg har råd til det
10. Jeg har lyst på det
Bare til nok en opplysning: Nå har det slik at vi har to biler - en hver. Det vil si at jeg FAKTISK HAR BETALT FOR MIN BIL SELV. (selv om jeg delvis forstår de over her som tror at kvinner som kjører dyre biler ikke har betalt ei krone av den selv).
Vennligst opplys meg dersom jeg burde skamme meg over å eie en slik bil!
Skrevet 03 april 2012 - 11:02
Vi har Volvo XC90. Går den under den kategorien?
I så fall har vi ikke den for show off. Vi har tre små barn, og da er det begrenset hvilke biler som har plass til tre barneseter bak. I tillegg må vi jo også ha plass til vogn og annet utstyr. Kjekt med stor bil når man skal på ferie. Og veldig praktisk med mulighet for 7 seter om barna skal ha med seg noen hjem fra barnehagen etc.
Skrevet 03 april 2012 - 11:03
Grunn nok?
Forøvrig har jeg betalt bilen selv. Begge to faktisk.
50-tallet er over.
Skrevet 03 april 2012 - 11:10
det pga den er sikker. og bedre på veiene.
tenker det og si at kvinner ikke har råd til slike biler blir veldig feil. vi lever i 2012. og det er mange kvinner som har god råd. flere som også tjener mer enn mannen sin..
mannen går og drømmer om dagen om hummer, men den er litt vell stor etter min smak. men den er sikker, og kommer lett frem..
syns alle må kunne få ha biler etter sitt behov eller drømme bilen sin om de ønsker. alle må få ha sin egen bil uten at andre skal dømme dem for og kjøre biler som ligner på hytter pga str.
Skrevet 03 april 2012 - 11:12