Gå til innhold

Balanse/løpe sykkel


min lille fotballspiller<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han er kanskje litt liten til det enda. Vår minste gutt fikk en slik i fjor da han var 3,5 år, og han kunne ikke vært så veldig mye yngre egentlig. Vesla på 2,5 år er for liten til å mestre den nå. Dvs, hun klarer jo å komme seg framover og sånt på den, men å balansere skikkelig må nok mye øvelse til. Ellers er sånn sykkel en fantastisk investering. Minstegutten vår som øvde med løpesykkelen i hele fjor klarte å sykle helt perfekt på vanlig sykkel første gangen etter at vi fjernet støttehjulene, og det er nok kun fordi han fikk øvd opp balansen i fjor :) Så en slik sykkel er bra, uansett merke tror jeg, men kanskje vente til neste år?

Endret av Alva♂♂♂♀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår har nettopp fått en til toårsdagen, men den er litt for stor så hun synes den er litt skummel. Vi har den minste Puky. Barnet bør nok være over 92 cm, vår lille snupp er ikke langt unna, men er kortere i beina enn resten av kroppen. Jeg regner med at det blir større suksess til sommeren når hun har blitt litt høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sønn som fikk løpesykkel/balansesykkel rett før han var to år. Nå er han to, og han suser (løper) avgårde på den og syns det er veldig stas!

 

Veldig praktisk at det ikke er pedaler, for nå "løper" han avgårde, men ser at han allerede begynner å få balansen, så nå prøver han å balansere på sykkelen også.

 

Han har en kjempefin (lett) sykkel i tre som fint tåler vann, kjøpt her: www.litenogblid.no

Den minste (Early Rider Lite) passer perfekt for han nå. Setet kan justeres opp, så regner med at den holder en god stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...