Gå til innhold

Huff altså, mannen min har et urinproblem så i går var jeg og hentet ut


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

inkontinensutstyr på apoteket og dama der spurte om fødselsdatoen var rett:( Trodde vel det var til min bestefar og flau som jeg var måtte jeg jo si at den var rett:(

 

Så nå er det på med tena for men hver kveld og når vi skal ut på besøk til noen:( Han er bare 36 år så jeg synes dette er kjempeflaut, har måttet gjemme bleiepakkene godt så ingen skal finne ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å komme deg over denne flauheten. Det gjør det bare værre for ham. Jeg mener ikke at du skal begynne å snakke om dette til gud og hvermann, men det at du aksepterer dette, vil gjøre dette lettere for ham, som sikkert også synes dette er ubehagelig og kanskje litt pinlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal jobbe litt med deg selv så du kommer over flauheten din. Mannen din synes sikkert ikke det er noe gøy og han merker helt sikkert innstillingen din. Det er faktisk ikke så uvanlig at yngre mennesker har urinlekkasjer og det er uansett ikke noe man kan noe for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han vært hos legen? Jeg skjønner godt at han synes det er flaut, men jeg håper han tør å dra til legen. Slik skjer ikke av seg selv hos en så ung mann, så dette må han få undersøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først så er det vel mer synd på mannen din som må leve med det en deg som syntes det er flaut å ha en mann som lever med det.

Ikke la han oppdage at du syntes det er flaut. han sliter sikkert nok med dette som det er.

For det andre så må han snakke med legen om dette,

for damer er det bare en liten operasjon som skal til for å fikse slikt problem, kan det være like enkelt for menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi Her, joda han har vært til legen for han har jo fått resept på tena ellers hadde det jo blitt svindyrt:( Han har noe problemer med prostata, husker ikke eksakt hva lidelsen kalles, men det skal opereres når han får time, og inntil da må han jo bruke disse inkontinensbleiene. Fåpe håpe han får denne operasjonen innen sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi Her, joda han har vært til legen for han har jo fått resept på tena ellers hadde det jo blitt svindyrt:( Han har noe problemer med prostata, husker ikke eksakt hva lidelsen kalles, men det skal opereres når han får time, og inntil da må han jo bruke disse inkontinensbleiene. Fåpe håpe han får denne operasjonen innen sommeren.

 

Da kan du jo bare prise deg lykkelig over at det bare er midlertidig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir litt trist når du skriver at du er flau over mannen din pga dette. Tenk deg så ubehagelig at for han at du av alle tenker sånn om han. Syns du skal støtte han, og legge vekk flauheten.,

Lykke til, til din mann og jeg håper for hans del at operasjonen blir helt vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...