Gå til innhold

Jeg fant en lommebok på byen i går og den inneholdt endel penger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

og siden jeg er blakk som en lus til jeg får lønning den 12 så tok jeg alle pengene og kastet lommeboka i søppelkassen så dersom noen savner sin lommebok i Bodø,. så ligger den i en av søppelkorgene inne i glasshuset, med både legitimasjon, førerkort, bilder, kvitteringer, eneste som er borte er pengene.

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TROLL

om du ikke troller med dette innlegget, så er du jo passe dust som ikke leter opp adr til personen på nett og sender den i posten. Håper virkelig dette er et trolleinnlegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om det var du som hadde mistet lommeboken din og som bare hadde de kontantene som lå i. Håper for din del at du prøver deg på en aprilsnarr og har skikkelig treig humor.

 

Jeg glemte igjen lommeboken min på bilvaskautomaten for litt over en uke siden, dog ingen kontanter i den. men en snill man tok den med seg hjem, fant adressen og ringte meg. Det koster faktisk også en god del penger å få ut nytt førerkort og det krever faktisk litt uheldig tid å sperre alt av kort og skaffe seg nytt. Så riktig god påske til deg også! håper du sover godt med god samvittighet om natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Troll?

1.april, på en måte.

 

Kjedelig at folk ikke greier å finne på skikkelige aprilspøker...

Lei av de vanlige jeg er gravid, det er slutt med kjæresten, fikk sparken på jobb, dyret mitt døde osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt link til dette innlegget til Salten pd. Håper de finner ut hvem du er, din tjuvradd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe det var en aprilsnarr, då jeg håper du som sendte linken til Salten Pd kontakter de og sier det, men forøvrig lurer jeg på hvorfor du ikke sendte linken til avisa Nordland??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...