Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Jeg fant en lommebok på byen i går og den inneholdt endel penger

• Logg inn for å svare
6 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 15:01

og siden jeg er blakk som en lus til jeg får lønning den 12 så tok jeg alle pengene og kastet lommeboka i søppelkassen så dersom noen savner sin lommebok i Bodø,. så ligger den i en av søppelkorgene inne i glasshuset, med både legitimasjon, førerkort, bilder, kvitteringer, eneste som er borte er pengene.

God påske!

Forumtråden fortsetter under...

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 15:03

Så snilt av deg!
  • iskaffe ♂ ♀ liker dette

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 15:07

TROLL
om du ikke troller med dette innlegget, så er du jo passe dust som ikke leter opp adr til personen på nett og sender den i posten. Håper virkelig dette er et trolleinnlegg!

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 15:48

Tenk om det var du som hadde mistet lommeboken din og som bare hadde de kontantene som lå i. Håper for din del at du prøver deg på en aprilsnarr og har skikkelig treig humor.

Jeg glemte igjen lommeboken min på bilvaskautomaten for litt over en uke siden, dog ingen kontanter i den. men en snill man tok den med seg hjem, fant adressen og ringte meg. Det koster faktisk også en god del penger å få ut nytt førerkort og det krever faktisk litt uheldig tid å sperre alt av kort og skaffe seg nytt. Så riktig god påske til deg også! håper du sover godt med god samvittighet om natta!

#5 Gjest_Miryks_*

Gjest_Miryks_*
  • Gjest

Skrevet 01 april 2012 - 17:29

Troll?
1.april, på en måte.

Kjedelig at folk ikke greier å finne på skikkelige aprilspøker...
Lei av de vanlige jeg er gravid, det er slutt med kjæresten, fikk sparken på jobb, dyret mitt døde osv.

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 17:33

Har sendt link til dette innlegget til Salten pd. Håper de finner ut hvem du er, din tjuvradd

#7 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 420 347 Innlegg:

Skrevet 01 april 2012 - 20:17

Hehe det var en aprilsnarr, då jeg håper du som sendte linken til Salten Pd kontakter de og sier det, men forøvrig lurer jeg på hvorfor du ikke sendte linken til avisa Nordland??

Annonse