Gå til innhold

Huff så stusselig, ungene er reist på påskeferie og jeg savner dem så:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke selv reise noe sted da jeg har et komplisert svangerskap pågående:( Så her er jeg mutters alene og mann og barn er 200 mil unna meg. Blir alene en uke til, får selvsagt litt besøk og slikt, men synes bl.annet det er stusselig og gå og legge seg alene om kvelden, gråter noen tårer fordi jeg savner dem så fælt.

 

Hvordan få denne uken til og gå raskest mulig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hercule Poirot

Å kjære vene, nyyyyyt dagene!

 

Du kan sove sÅ lenge du vil, du kan legge deg nÅr du vil, du kan spise hva og nÅr du vil, du kan gÅ alene pÅ do, du kan høre musikk, se film, lese bok.

 

Nyyt, sier jeg bare, snart har du baby igjen og trenger Å ha et godt søvnoverskudd Å ta av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også ganske så stusselig, huset er alt for stille. Har min mann her, men han jobber natt om dagen så han sover nå. Har store planer om å rydde og vaskehus når ungene er ute av redet, men blir ikke gjort så mye det heller. Har ikke helt ro i kroppen til det, går rundt og bare venter på noen lyder, unger som trenger hjelp, unger som skal spise osv.

Godt jeg har en pus som passer på meg om natta. I går satte den seg ved stuedøra og mjauet høylytt helt til jeg tok hintet at vi skulle legge oss. Så vi to har delt dobbeltsenga i natt, det gjør den alltid når vi to er alene.

 

Men en dag igjen så er det jobb igjen og da flyr nok dagene litt fortere håper jeg. Ungene har det kjempe bra på fjellet med besteforeldre, så ingen ting å bekjymre seg over der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlighet, det høres ut som en drøm for meg! En skikkelig husmorferie der jeg kan gjøre hva jeg vil. Skal vi bytte?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbroken

Huff, ja skjønner at det er stusselig å være helt alene. Det er noe spesielt med høytidene, da vil vi liksom være sammen med våre kjære :) skjønner ikke helt de som sier at det høres ut som en drøm å være en hel uke uten barn!

 

Men du får prøve å gjøre det beste ut av situasjonen, og prøve å kose deg. Nå vet jeg ikke hvordan formen din er, men kanskje du orker å bake litt? Ellers får du prøve å lese litt, kanskje se noe skikkelig jentefilmer og spise mat som bare du liker.

 

Trøst deg med at neste påske har du enda et gull å kose deg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...