Gå til innhold

God påske!


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Like så!

 

Sol, rom på badehotell booket for neste uke og min første nevø kom til verden for 3 timer siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

God påske! Flyttet inn i ny leilighet i dag så denne påsken blir BRA!!

gratulerer med ny nevø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, ingenting slår sudoku i hytteveggen (bortsett fra en kaldpild) når solen steker. Her løses det så blekket spruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha & Junior

God påske! Dro fra 17 grader og sol i Oslo hjem til -3, et tonn med snø, og en himmel som tydeligvis ikke har noe imot å spe på med et tonn til. Påskevær meg i ræva, vil heller ha småsko på beina og sommerjakke enn truger og termodress for å gå i postkassa.

 

Skjønner jeg er en bortskjemt søring innerst inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERIE! Nå skal jeg drikke vin i 7 dager i strekk, og så skal jeg bruke et par på å bli edru. Her er det så kald vind, at dagen har blitt tilbrakt med rydding på zen-nivå, men jeg er heldigvis ikke på hytta i trøndelag, hvordet har vært flom, ras og nå stengt vei pga storm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mentha & Junior

FERIE! Nå skal jeg drikke vin i 7 dager i strekk, og så skal jeg bruke et par på å bli edru. Her er det så kald vind, at dagen har blitt tilbrakt med rydding på zen-nivå, men jeg er heldigvis ikke på hytta i trøndelag, hvordet har vært flom, ras og nå stengt vei pga storm.

 

Nei der er det vel bare jeg som er dum nok til å være akkurat nå :P

Riktignok ikke på hytta di, men for alt jeg vet ikke så langt unna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja god påske folkens!

Eller "semana santa" som vi spanjoler kaller påsken.

 

Legger for anledningen ved en link som viser to bilder av hvordan spanjoler pynter seg til påske.

 

Kyllinger, malte egg og påskeharepuser er inn, her er'e KKK for alle penga. Enjoy!

 

http://ecovidainternational.com/wp-content/uploads/2011/06/semana-santa.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykke Fryd ♥

Gla`påsk, alle sammen :)

 

Har bare en liten bit igjen på oppgaven (den andre. den første som jeg tuta rundt om her ble godkjent på fredag :D ) og så er det F E R I E !!!! Da skal vi bare late vårrs, ake i bakkene, drikke kakao, spise appelsiner, leke med katten, sove lenge og være Lyckliga gatan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Snø(for F), men ferie, glade unger og hei hvor det går! Påskeliljer og alskens deilige greier, Håper dere alle får gode dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske, ja!

 

Vin, nedsnødd nymontert trampoline og reservert spa-hotell - med unger (-og hvem kom på dét?) - og et par tentamensbunker til late formiddager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Like så!

 

Sol, rom på badehotell booket for neste uke og min første nevø kom til verden for 3 timer siden! :)

 

Ikke i Langesund håper jeg? Der går det rundt skumle menn i sebratruser! Ikke bra med så realistisk påskekrim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke i Langesund håper jeg? Der går det rundt skumle menn i sebratruser! Ikke bra med så realistisk påskekrim!

 

He, he, har sebratrusen blitt dyttet opp i annledning påsken? Nei, klart jeg ikke turde å dra dit! Ingen påskekrim der vi var, bare bading og familiekos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...