Gå til innhold

Hva er vanlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det bare de som er inivitert i selve bryllupet som skal iniviteres på utdrikingslaget til bruden?

Eller er det like vanlig at de av hennes venninner som ikke skal i bryllup også blir bedt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira med en av hver

I min vennekrets er det vanlig at de venninnene som ikke skal i bryllupet blir bedt i utdrikningslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke gidde å delta i et utdrikkingslag der jeg ikke var bedt i bryllupet. Med mindre bryllupet skulle bestå av foreldre, søsken og forlovere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vanlig at man går i utdrikningslaget fordi om man ikke er bedt i bryllupet.

 

Skal f.eks i 30 årsdag til bestevenninna mi nå snart med over 20 inviterte jenter. Hadde jo blitt nærmere 40 venner fra hennes side i bryllupet om alle skulle kommet med følge. Det er vel bare de aller nærmeste som blir bedt i bryllupet, mens gjerne litt flere i utdrikningslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Her jeg er fra blir alle venninner, uansett om de står på gjestelista eller ei, bedt i utdrikningslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som har mulighet eller råd til å ha alle vennene til både bruden og brudgommen med følge i bryllupet, det kan blir mye mennesker det...

 

Her er det helt vanlig at hele kameratgjengen eller venninnegjengen er med i utdrikningslaget, mens bare de helt nærmeste vennene er med i bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I de utdrikningslag jeg har vært i, har det også vært folk som ikke har blitt bedt i bryllupet- deriblant hele vennegjenger, kollegaer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...