Jump to content

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Photo

Hva er vanlig?

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1,380,486 posts

Posted 30 March 2012 - 20:41

Er det bare de som er inivitert i selve bryllupet som skal iniviteres på utdrikingslaget til bruden?
Eller er det like vanlig at de av hennes venninner som ikke skal i bryllup også blir bedt?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Gjest_Kira med en av hver_*

Gjest_Kira med en av hver_*
  • Gjest

Posted 30 March 2012 - 20:43

I min vennekrets er det vanlig at de venninnene som ikke skal i bryllupet blir bedt i utdrikningslaget.

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1,380,486 posts

Posted 30 March 2012 - 20:46

Jeg hadde ikke gidde å delta i et utdrikkingslag der jeg ikke var bedt i bryllupet. Med mindre bryllupet skulle bestå av foreldre, søsken og forlovere.

#4 moota m storesøster&lillebror

moota m storesøster&lillebror

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 8,809 posts
  • Stedpå nydelige Jæren

Posted 30 March 2012 - 21:02

Her er det vanlig at man går i utdrikningslaget fordi om man ikke er bedt i bryllupet.

Skal f.eks i 30 årsdag til bestevenninna mi nå snart med over 20 inviterte jenter. Hadde jo blitt nærmere 40 venner fra hennes side i bryllupet om alle skulle kommet med følge. Det er vel bare de aller nærmeste som blir bedt i bryllupet, mens gjerne litt flere i utdrikningslaget.

#5 Gjest_sommerfuggel i vinterland_*

Gjest_sommerfuggel i vinterland_*
  • Gjest

Posted 30 March 2012 - 21:06

Her jeg er fra blir alle venninner, uansett om de står på gjestelista eller ei, bedt i utdrikningslag :)

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1,380,486 posts

Posted 30 March 2012 - 21:10

Det er ikke alle som har mulighet eller råd til å ha alle vennene til både bruden og brudgommen med følge i bryllupet, det kan blir mye mennesker det...

Her er det helt vanlig at hele kameratgjengen eller venninnegjengen er med i utdrikningslaget, mens bare de helt nærmeste vennene er med i bryllupet.

#7 LillaGorilla♥♥

LillaGorilla♥♥

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 11,647 posts

Posted 30 March 2012 - 21:22

I de utdrikningslag jeg har vært i, har det også vært folk som ikke har blitt bedt i bryllupet- deriblant hele vennegjenger, kollegaer osv.
Den som gir seg er en dritt.