Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Løkturisme, anyone?

• Logg inn for å svare
9 svar til dette emnet

#1 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 406 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2012 - 20:46

Hvem blir med på helgetur hit? http://www.dagbladet...erlok/20816680/
Sukk...
  • Anne-B. liker dette

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Rosepus™

Rosepus™

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 394 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2012 - 21:03

Har vært der:) Med fotoapparat med flatt batteri....
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift - that is why it is called the present."

#3 Anne-B.

Anne-B.

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 691 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2012 - 21:40

Hvem blir med på helgetur hit? http://www.dagbladet...erlok/20816680/
Sukk...

Jeeeeg.... Sukk.
Err'e rekti av meg å ETA detta? Blulululululurp.

#4 "Himmel og hav"

"Himmel og hav"

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 273 Innlegg:

Skrevet 30 mars 2012 - 11:44

Jeg vi! Foreldrene mine var der for et par år siden og kom hjem med gangsperr og fulle minnebrikker i kameraet. Jeg vil ligge på en grønn plen omgitt av tulipaner i alle verdens farger, kjenne sola varme og tenke at livet er en strålende ting.

#5 bIomstre

bIomstre

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 112 Innlegg:

Skrevet 31 mars 2012 - 17:22

Hm, herlig! Men hva med krokusen i slottsparken? Eller blåveisen på Bygdøy? Vil tro det er litt vårblomstring i botaniske også. Trenger ikke dra så langt Lut, kom deg ut!
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.

#6 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 406 Innlegg:

Skrevet 08 april 2012 - 19:27

Hm, herlig! Men hva med krokusen i slottsparken? Eller blåveisen på Bygdøy? Vil tro det er litt vårblomstring i botaniske også. Trenger ikke dra så langt Lut, kom deg ut!

Lut kom seg til fjells, og rakk bare hestehoven før jeg dro, men nå har jeg plukka hvitveis og verden er i vater. Likevel vil jeg på løktur, faktisk...

#7 bIomstre

bIomstre

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 112 Innlegg:

Skrevet 09 april 2012 - 11:16

Har alltid tenkt at løktur er sånn pensjonist syssel... Men, life is a bitch! Jeg setter det på bør snart gjennomføres lista. Hvordan er sessongen? Februar?
Se mine venner, foråret er kommet! Jorden har med glæde taget imod solens omfavnelser, og vi vil snart se resultatet af deres kærlighed.

#8 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 406 Innlegg:

Skrevet 09 april 2012 - 13:51

Pensjonister kan ikke få ha all moroa. Dessuten er jeg bedre kledd og pynter dermed opp i all min prakt, og medbringer gjerne utsøkt piknikklunsj, rutete duk og vinglass. Du vil nok være med om du kjenner etter :)

#9 bIomstre

bIomstre

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 112 Innlegg:

Skrevet 09 april 2012 - 19:34

Pensjonister kan ikke få ha all moroa. Dessuten er jeg bedre kledd og pynter dermed opp i all min prakt, og medbringer gjerne utsøkt piknikklunsj, rutete duk og vinglass. Du vil nok være med om du kjenner etter :)

Når drar vi? Er det over for i år? Vente heeeeelt til neste år? Februar?

#10 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 406 Innlegg:

Skrevet 09 april 2012 - 19:45

Når drar vi? Er det over for i år? Vente heeeeelt til neste år? Februar?

Anytime, søta!