Gå til innhold

Noen som har erfering på Ebay?


ღLykkelig  mღmmღ til to:)

Anbefalte innlegg

Produktet koster US $87,35 også står det på sending (shipping) at sending til Norge er US $78,55. Det er jo omtrent like mye som produktet.. Det vil da si at jeg skal betale US $ 165,9?

 

 

Price:

US $87.35 Sales Tax:

8.750% (only in NY) Shipping:

 

 

To Norway -- US $78.55 -- USPS Priority Mail International. Calculating...Check item description and payment instructions or contact seller for details.

See details about international shipping here. s.gif

 

Start of Layer

 

 

 

 

 

 

International Shipping - items may be subject to customs processing depending on item's declared value.Sellers set the item's declared value and must comply with customs declaration laws.Visit the eBay's page on international trade here- opens in a new window or tab. Click to close End of Layer

Delivery estimate:

Between 7 - 11 business days Shipping insurance:

Payment:

PayPal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke hva det er, men altfor dyr frakt. får du ikke tak i dette produktet hjemme...

 

Eneste stedet jeg har funnet er det utsolgt, og da blir det 600 kr dyrere enn dette blir.. men kunne bare ikke skjønne at det skal bli så dyr frakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva det er, men altfor dyr frakt. får du ikke tak i dette produktet hjemme...

 

Eneste stedet jeg har funnet er det utsolgt, og da blir det 600 kr dyrere enn dette blir.. men kunne bare ikke skjønne at det skal bli så dyr frakt...

 

det er forresten en hoppehuske fra fisher price.. så er er jo sikkert litt størrelse på pakken.. men batalte ikke i nærhet av denne summen på barnevognen jeg bestilte fra Tyskland.. så syntes det var rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres riktig ut det. I tillegg kommer vell også eventuelt fortollingsgebyr, mva og toll hvis dette ikke er inkludert i portoen. Bare fortollingsgebyret pleier vell å ligge på ca 120,- kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men da er det greit:) Tengte bare høre at dette var normalt:) ble litt usikker. Handler stor sett over nett, men måtte ha litt råd her..hehe.. Takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men da er det greit:) Tengte bare høre at dette var normalt:) ble litt usikker. Handler stor sett over nett, men måtte ha litt råd her..hehe.. Takk:)

 

Hva heter husken du er ute etter? Jeg pleier å finne de meste. ;) Du kan kontakte selger og spørre om det helle kan sende som First Class (og ikke Priority), for det er en god del dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de selger jo den billig, så du kommer billig ut av det uansett. Fant den på noen norske nettbutikker (og danske) men da var prisen 2000 kroner.

 

Du kan også bestille den her;

 

http://www.overstock.com/Baby/Fisher-Price-Precious-Planet-Blue-Sky-Jumperoo/5222081/product.html

 

 

Enten 1298 inkl. produkt, frakt + tollgebyrer

 

Eller 1050 kun inkludert shipping + produkt.

 

Men da kommer du jo ut med samme sum, så det går vel egentlig for det samme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den heter Fisher Price Precious Planet jumperoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det var den du fant

 

takk for hjelpen forrensten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+25 % moms

 

Ikke skal ungene bruke hoppehuske heller så her kommer du virkelig dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør visst det... skal ikke ha den til mine unger. Er ei som ønsker seg denne som skal få den i gave. Hun vet om det. Alt med måte. Hva andre gjør i sine hjem får være deres sak. Skal bare skaffe den til et babyshower. Ikke at jeg trenger å forklare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...