Gå til innhold

Samboere!! Dameskorpion og Mannetyr??


Mellemoren

Anbefalte innlegg

Opplevelser, erfaringer med dette??

Jeg er skoprion og min mann er tyr. Vi er TOTALT forskjellige, men samtidig veldig lik, og har et fint kjærlighetsforhold. Han har et eksplositvt humør, er hjemmekjær og litt lat....

Mens jeg er mer rolig helt til det sprekker for meg, og skal gjøre alt på en gang!

Vi blir mer knyttet og avhengi av hverandre etter hvert år! Men vi kan lage helvete for hverandre og være fiender også.... Hehe. Noen skorpiondamer som har det slik med sin tyremann?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei skorpiondame! Ja, dere er nok veldig ulike vil eg tro. Tyr og skorpion er motsatt tegn. Dvs at de står rett ovenfor hverandre i zodiaken. I praksis så vil dette si at de ofte har en sterk, fysisk titrekning til hverandre - og at de som regel vil bli veldig nysgjerrige på hverandre. Hovedtrekkene i ulikhetene sies å være det materielle, det ytre (tyren) contra det følelsesmessige, det indre (skorpionen) Denne kombinasjonen sies å være (av astrologer) en kombinasjon som utfyller hverandre, men at dere kansje vil ha vanskeligheter med å forstå den andre i lengden. Begge er 'faste' tegn, og dermed stae - men stabile.

Tyrer kan nok være noen sofaslitere om det er lite ild eller luft i horoskopet. Og skorpionen kan virkelig 'smelle' når den først smeller - så et godt tips til deg som er skorpion, er å ta opp ting med det samme. Ikke skyv vonde følelser og irritasjon 'under teppet' for før eller senere vil noen 'tråkke' på teppet, og da er det ikke greit for den stakkarsen som er i nærheten! ;)

 

Selv er eg tyrdame og har bodd fem år i lag med en skorpion - så eg har opplevd de intense skorpion følelsene på både godt og vondt! Tyren kan være noe 'eierlysten' ovenfor sine nærmeste, men skorpionen regnes for å være det mest sjalu tegnet av de alle.

 

Håper dette ga deg noen svar, og lykke til med din kjære tyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...