Gå til innhold

Hvem spiser krokus?


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Midt i ei stor krukke på balkongen sto den lille grønne spira fra en løk, antakelig krokus. Nå er den vekk, både spira og løken. Kun et hull igjen. Er det noen fugler som faktisk er så infame?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Du mener nok en liten snerten homofugl med knekk i håndleddet som skal pynte opp i redet for det er sååå in i år? Det skulle ikke forundre meg. Det er nemlig bare ungene (som gir beng i blomster og ikke ville tatt i pottene om de ikke ble betalt), jeg og fuglene som har vært der ute, så det er mest sannsynlig en Blomster-Finn, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skilpadder. Kjenner en skilpadde som elsker blomster.

Får jeg spørre hvordan du ble kjent med denne skilpadda? Jeg hadde nemligen ei sumpskilpadde i mange år. Men følte aldri at vi ble kjent med hverandre...

 

:P

Endret av Rosepus™
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Siklerotte

Mulig du hadde en litt asosial skilpadde? Den har jeg kjent hele livet, sånn ca., og den er veldig snill og kosete - å få kos er favoritten. Og matfavoritten er hageblomster, men den spiser gjerne andre ting også, som banan, jordbær eller rett og slett grønnsaker. Kanskje litt kaldt for den ute nå, så det er ikke sikkert det er den som har stjålet krokusene denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drage? Fine dragen?

 

Hva får du når du setter et par vinger på en krok-odille?

 

I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tullmusa83

Hvis det er den røde fine dragen fra shrek syns jeg du kunne une henne en krokus eller ti. Er det en kråke derimot burde du une den en snare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder en knapp på kosen din.. tror han liker krokus. Eller så har sikkert skjøra tatt den. Jeg kom over en pose med løk i garasjen som jeg ikke gidda å fikse i høst, og den levde sitt eget liv. Så da er den planta i krukke på trappa. Så blir det mange mange krokus på trappa.

 

Har rot til kjempebegonia og dalia liggende, what to do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...