Nå har jeg vært typisk DIB-dame og nekta mannen min tur
Opprettet av
Anonym bruker
, mars 23 2012 17:47
15 svar til dette emnet
Skrevet 23 mars 2012 - 17:47
Og det gjorde jeg med god samvittighet.
Han var blitt invitert med på kielbåten med to andre par og han. Jeg fikk ikke lov siden jeg ikke var gammel nok. Synes det i det hele tatt var idiotisk av kompisen hans å invitere han med når han visste at jeg ikke var gammel nok.
Sa til mannen min at om han dro kom jeg til å synes det var jævlig dårlig gjort og det sa jeg med god samvittighet!
Han var blitt invitert med på kielbåten med to andre par og han. Jeg fikk ikke lov siden jeg ikke var gammel nok. Synes det i det hele tatt var idiotisk av kompisen hans å invitere han med når han visste at jeg ikke var gammel nok.
Sa til mannen min at om han dro kom jeg til å synes det var jævlig dårlig gjort og det sa jeg med god samvittighet!
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 23 mars 2012 - 17:49
Ok
Så god samvittighet at du må inn her for å få bekreftelse?
Ikke gammel nok?? Ungene mine har vært med på båten..... Men de er ikke unge OG tilbakestående. Kanskje det er der det ligger?
Skrevet 23 mars 2012 - 17:53
Anonym bruker skrev 23 mars 2012 - 17:47:
Og det gjorde jeg med god samvittighet.
Gammel nok???
Skrevet 23 mars 2012 - 17:56
Jeg er 22. Man må visst være 23 for å være på ferga om man ikke skal ha verge.
HI
HI
Skrevet 23 mars 2012 - 17:57
Anonym bruker skrev 23 mars 2012 - 17:49:
Ikke gammel nok?? Ungene mine har vært med på båten..... Men de er ikke unge OG tilbakestående. Kanskje det er der det ligger?
Jeg TROR at i helgene må ungdommer være sammen med noen som er over 25 år eller noe sånn... De har hvertfall laget et system for å luke ut dritfulle attenåringer på heisatur.
Det er nok sikkert det HI mener - trur eg
#10 Gjest_Juliea+gullet07.03.11_*
Skrevet 23 mars 2012 - 18:54
Dette må være kødd? Du er jo gift jo med en som har lov da er han din verge da..
Skrevet 23 mars 2012 - 19:00
Vennene sa at vergen måtte være minst 18 år eldre, men skjønner jo nå da at det var fordi de ikke ville ha meg med ...
Skrevet 23 mars 2012 - 19:04
Sjekka det nå og står at verge regnes som foresatt og må være minst 18 år eldre
Skrevet 23 mars 2012 - 19:08
Anonym bruker skrev 23 mars 2012 - 19:04:
Sjekka det nå og står at verge regnes som foresatt og må være minst 18 år eldre
Som gift så går det sikkert bra.
Og seriøst: Hadde mannen min nekta meg å dra på tur eller noe så hadde det blitt "månelys". Han er ikke min far og jeg er ikke hans mor. Vi nekter ikke hverandre! Vi kommuniserer, diskuterer, inngår kompromiss og blir enige (noen ganger om å være uenige).
å nekte kan være begynnelsen på en skilsmisse, spør du meg.
Skrevet 23 mars 2012 - 19:10
Når han i det hele tatt spør et så dumt spørsmål sier jeg nei. Han surte og fikk et svar. Han sa også at det var greit
Skrevet 23 mars 2012 - 19:13
Anonym bruker skrev 23 mars 2012 - 19:10:
Når han i det hele tatt spør et så dumt spørsmål sier jeg nei. Han surte og fikk et svar. Han sa også at det var greit
Men da nekta du jo ikke. Han spurte, fikk nei og valgte å ikke dra. Joda, jeg skjønner at det er kult å si at du nekta mannen å dra, men det gjorde du jo ikke