Og hvorfor "skryte" av hvor mye man har fått? Eller klage på at man har fått baksmell? Den beste var vel der jeg så en beskylde skatteetaten for å ha gått i minus...
Hvorfor denne trangen til å legge ut om skatten på facebook?
Opprettet av
Anonym bruker
, mars 20 2012 17:42
5 svar til dette emnet
Skrevet 20 mars 2012 - 17:42
Når jeg våknet idag var det ikke EN statusoppdatering nedover på veggen som ikke handlet om skatten... Hvorfor?? Det er jo penger man har betalt for mye i skatt, som man får igjen. Det er jo ikke som om staten sitter å plukker ut folk som skal få igjen penger?
Og hvorfor "skryte" av hvor mye man har fått? Eller klage på at man har fått baksmell? Den beste var vel der jeg så en beskylde skatteetaten for å ha gått i minus...
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 20 mars 2012 - 18:02
sladder og pjattplass, er d jeg har sagt hele tida...
Skrevet 20 mars 2012 - 18:02
Ikke så ulikt Dib, med andre ord
Skrevet 20 mars 2012 - 18:06
Sant nok
Skrevet 20 mars 2012 - 18:10
Sant nokMen på DiB er man jo mer anonym. På facebook vet jo folk hvem man er. Jeg ville ikke lagt ut statuser hvor jeg åpenlyst blottla hvor dum jeg var... "skatteetaten har gjort feil", jadda.. Man har jo ikke et ansvar selv..
Hehe! Det skjer faktisk også at Selveste Skatteetaten gjør feil. Nettopp derfor vi har et ansvar for selv å sjekke at selvangivelsen er riktig.
Vet ikke helt hvem som er dum her? Men for din del så er det kanskje greit at du ikke blottlegger det på Facebook....
Skrevet 20 mars 2012 - 18:13
Sant nokMen på DiB er man jo mer anonym. På facebook vet jo folk hvem man er. Jeg ville ikke lagt ut statuser hvor jeg åpenlyst blottla hvor dum jeg var... "skatteetaten har gjort feil", jadda.. Man har jo ikke et ansvar selv..
Hehe! Det skjer faktisk også at Selveste Skatteetaten gjør feil. Nettopp derfor vi har et ansvar for selv å sjekke at selvangivelsen er riktig.
Vet ikke helt hvem som er dum her? Men for din del så er det kanskje greit at du ikke blottlegger det på Facebook....
Ja, det var jo nettopp det jeg skrev! At man har et ansvar selv også.... I det ligger det jo at skatteetaten KAN gjøre feil, og at man derfor må følge med selv. Man får ikke plutselig en baksmell på 30.000 kr sånn helt utav det blå...