Gå til innhold

Paradise Hotel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Iselin; "Jeg er ikke den smarteste kniven i skuffen". Nei, har skjønt det. Hvordan i huleste greier foreldre å oppdra så dumme mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun klarte ikke si det rikitg engang, hun sa: Jeg er ikke den smareste kvinnen i skuffen. Ha ha.

 

Tror det der er medfødt, ikke foreldra sin feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med henne da?

Så henne her forleden i reprise av "dagens mann" som en av singeljentene. Smådesperat etter å bli kjendis?

 

"litt kleint å ha sex 1. kvelden liksom, men så tenkte jeg Whatever liksom, - er man kåt så er man kåt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere sånn glede av å rakke ned på andre? Vi kan være glade vi alle har forskjellige personligheter. Tenk så kjedelig verden var om alle mennesker var like da. Og hvem er det som bestemmer at "om man er sånn" eller "sier det eller det" så er man dum eller noe galt med? Voks opp folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de har plukket ut personer til å være med i denne serien for deres iq akkurat. de er ute etter å skape tv og har nok håndplukket personer som de tror kan være med på dette. sikker på at noe er avtalt spill på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er blitt offentlige personer, så da får de tåle det som kommer. Særlig når man oppfører seg som den <ikke smartetste kvinnen i skuffen>

 

Må man , så må man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarte ikke si det rikitg engang, hun sa: Jeg er ikke den smareste kvinnen i skuffen. Ha ha.

 

Tror det der er medfødt, ikke foreldra sin feil wink.png

 

det heter vel strengt tatt at man ikke er de skarpeste kniven i skuffen. det var kansje det du mente, og ikke kvinnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart eller ikke smart. Jenta er jo 12 år mentalt... med andre ord et barn.Ikke ser hun ut heller stakkars.Hvis jeg var foreldrene hennes hadde jeg dødd av skam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun virker som en årleit jente.Ikke en sånn dritt kjerring som slenger dritt om folk så fort du snur ryggen til.blæh.nok av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...