Er 23 år og har hatt 1 seriöst forrhold på nesten 3 år. Eneste grunnen til at jeg hadde sex var for å få bekreftelse. Jeg kjönner ikke hva som er feil med meg, klarer ikke engang å bli våt:( samme om det er med eller uten partner.
Jeg har prövd vibratorer men ingenting hjelper.. Dette er veldig slitsomt, for jeg vil ikke ha et nytt forrhold för dette er ordna opp i.. har ikke lyst til å late som lengre.
Er det "bare" syken som det er noe feil med? eller kan det väre noe feil med kroppen min?
Har aldrig fått orgasme eller likt sex för:/ Noen som har noen gode råd til meg?
Opprettet av
Anonym bruker
, mars 19 2012 14:47
1 svar til dette emnet
Skrevet 19 mars 2012 - 14:47
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 29 mars 2012 - 07:30
Hmm, om du ikke klarer å bli våt selv om du stimulerer klitoris på en måte som du synes er godt - ja da ville jeg gått til legen. Det tror jeg er noe slags fysisk problem. Om du er så tørr, så kan du ha nedsatt imunforsvar der nede også. Uansett så finnes det glidemiddel - bruk det! Da kan du både varme opp og få orgasme med vibrator. (Men ærlig talt, jeg synes ikke vibrator er noen god erstatning for typen, er langt i fra like godt).
Om det i tillegg er psykisk, eventuelt kun psykisk, det kan ikke jeg uttale meg om. Men gå et skritt videre og spør deg selv HVORFOR du ikke er kåt? Hva slags holdninger hadde voksenpersoner rundt deg til sex, da du vokste opp? Hva slags tanker og holdninger har du selv til sex? HVORFOR tenker du som du gjør? Har du prøvd å forske litt på deg selv? Nørt opp om seksuelle fantasier (eller annet som kan gjøre deg litt kåt) før du tilfredsstiller deg selv? Er det en fjern tanke? Er du egentlig lespisk f.eks? Da er ikke akkurat menn særlig å tenke seg sex med...
Om du kun hadde sex med typen for å få bekreftelse, så er det klart du ikke fikk orgasme. Man må jo være kåt og ville ha fyren selv;) Kanskje typen din rett og slett var en god og snill gutt, men som du ikke tente på? Du får heller prøve å finne en mann du virkelig tenner på, og ha sex med han før du bestemmer deg for at du har sex-problemer. Bare husk glidemiddel:P
Om det i tillegg er psykisk, eventuelt kun psykisk, det kan ikke jeg uttale meg om. Men gå et skritt videre og spør deg selv HVORFOR du ikke er kåt? Hva slags holdninger hadde voksenpersoner rundt deg til sex, da du vokste opp? Hva slags tanker og holdninger har du selv til sex? HVORFOR tenker du som du gjør? Har du prøvd å forske litt på deg selv? Nørt opp om seksuelle fantasier (eller annet som kan gjøre deg litt kåt) før du tilfredsstiller deg selv? Er det en fjern tanke? Er du egentlig lespisk f.eks? Da er ikke akkurat menn særlig å tenke seg sex med...
Om du kun hadde sex med typen for å få bekreftelse, så er det klart du ikke fikk orgasme. Man må jo være kåt og ville ha fyren selv;) Kanskje typen din rett og slett var en god og snill gutt, men som du ikke tente på? Du får heller prøve å finne en mann du virkelig tenner på, og ha sex med han før du bestemmer deg for at du har sex-problemer. Bare husk glidemiddel:P