Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

2 uker til termin og syyyykt lyst på rødvin!!!!

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 **snuskeluska**

**snuskeluska**

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 114 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 13:21

Når rulla kommer ut skal je jammen meg spandere på meg en skikkelig god italiensk rødvin..... Lengte lengte
Høres sikkert helt desperat ut, men jeg elsker rødvin og nå har jeg syyyykt lyst på.....!!!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 amandine

amandine

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 309 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 13:32

Artige prioriteringer

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 620 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 13:42

For barnets skyld håper jeg du ikke skal amme! Barnets lever kan ikke nedbryte alkohol så tidlig fikk jeg beskjed om, så selv bitte små mengder kan være farlig de første ukene... Hadde ikke tatt sjangsen, nei.

#4 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 14:52

Vis innleggAnonym bruker skrev 19 mars 2012 - 13:42:

For barnets skyld håper jeg du ikke skal amme! Barnets lever kan ikke nedbryte alkohol så tidlig fikk jeg beskjed om, så selv bitte små mengder kan være farlig de første ukene... Hadde ikke tatt sjangsen, nei.

Du har nå rotet deg inn på Kranglesiden på DiB. Sånne svar kan du ta med deg inn på BiM. Her er tråden for deg, serru:

http://www.klikk.no/...vin-pa-styrten/

#5 **snuskeluska**

**snuskeluska**

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 114 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 20:07

Vis innleggAnonym bruker skrev 19 mars 2012 - 13:42:

Oioi, ta det med ro.  jeg skal bare nyte et glass rødvin eller to, og jeg pumper og kaster selvfølgelig melka.

Kan jo hende rødvinslysten forsvinner når vesla kommer for alt jeg vet....

#6 ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 598 Innlegg:

Skrevet 20 mars 2012 - 01:28

Kjenner følelsen!!!

I ikke-gravid tilstand går det gjerne vinter og vår mellom hvert vinglass (hvertfall hver helflaske da), men så snart jeg er gravid har jeg så sinnsykt lyst på rødvin!

Mulig det er at-man-vil-ha-det-man-absolutt-ikke-kan-få syndromet, men åååååhhhhhhh, hva jeg skulle gjort for et ganske lite glass!!

Spesielt rart er jo denne lysten siden jeg er superkvalm og knapt får i meg noe drikkende - disse hormonene altså!

Og med termin i oktober har jeg ganske langt frem også...