Gå til innhold

Izzie Stevens-teorien


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Mennesket er programmert til å respondere positivt og beskyttende på alt som har store øyne, rundt ansikt og butte trekk. Ergo, menneskebarn og dyrebarn. I tillegg responderer altså menn på tits and ass, så hvis jeg så ut som Izzie Stevens kunne jeg gått gjennom livet og bare møtt på gossegosse-smilemennesker og siklende menn. Det hadde jaggu vært en fordel.

 

 

 

*har fire sesonger Grey's og en dunk rødvin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å se TV/DVD.... Og lev med det du har fått utdelt....

 

Jeg følte en stor beskyttelsestrang overfor rumpetroll som liten, for de er jo bare hode, munn og øyne. Med hale. Men jeg er da ikke ekstrem, eller godtroende, fordi om.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullmusa83

Anni forviller seg smått inn hit gitt.

 

Burde jeg bleke håret og ta 100 000 situps. Eller skal jeg nøye meg med min kjære.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Og dessuten, hun er irriterende emosjonell og det er Major Hunt som er heit så man bør nok være Yang, men på den annen side pøker Izzie Karev akkurat nå. Så jeg trenger hverken min eller din sans for humor, jeg trenger bare vin. Rumpetroll er dessuten knusbedårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykken er mannefri, øl og Ghostwhisper.

 

Trenger ikke å se ut som Izzie Stevens bare man har fordeler som dama til The Dog (bountyhunter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Med fare for å spore av en god tanke.. Jeg trenger ikke se ut som Izzie, altså,- men en runde med Karev hadde jeg ikke takket nei til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...