Gå til innhold

Lyst til å gjøre noe fint for samboeren, trenger tips.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Han er bortreist nå, og vi hadde en enorm krangel før han dro (min feil).

Lyst til å gjøre noe fint til han er hjemme igjen, noen forslag? Hele huset skal ihvertfall vaskes og ryddes så det er strøkent når han kommer hjem.. Har ikke så mye penger til å gjøre noe som koster.. Forslag?

Har vondt i hele meg nå....:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp en flaske øl og kle av deg, og si unnskyld i det han kommer inn døra.. Da er vell den krangelen helt glemt ;)

 

Neida.. Kjøp et kort og skriv unnskyld også kan du jo lage noe god mat ikveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid og har selv en bortreist samboer. Vi liker veldig godt øl og spekemat begge to, men jeg kan jo ikke ha noe av dette nå, og blir litt småirritert når han kjøper seg det og spiser/drikker foran meg. Nå har jeg kjøpt to øl og en pakke spekemat som venter i kjøleskapet når han kommer hjem :) Ikke mye, og slett ikke dyrt, men jeg tror han setter pris på det fordi han vet hva det betyr for meg. I tillegg får han en middag jeg vet han liker veldig godt. Du kan ikke bake noe, eller lage en ekstra god middag til ham? Er ofte ikke så mye som skal til :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerfuggel i vinterland

Husk at det er de små tingene i hverdagen som er de viktigste :)

 

Jeg hadde lagd favorittmiddagen hans, kjøpt inn favorittdrikken hans, og sendt bort barna på overnatting og planlagt en kveld hvor HAN er i fokus (og gjort masse nasty med han.. hehehehe) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...