Gå til innhold

Har du blitt fersket av barna dine?


Journalist Anita 1

Anbefalte innlegg

Jeg lager sak om barn som fersker foreldrene sine i sengen, og hvordan man bør håndtere en slik hendelse.

 

Noen her inne som har opplevd dette? Hvordan snakket dere med barna da?

 

Mvh

Journalist Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke fersket ved at vi ble sett, men hørt.... min 7 åring lurte fælt på hvilke lyder vi hadde drevet med på natten:)

 

jeg sa jeg fikk massajse og han godtok den..... morsom tråd !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager sak om barn som fersker foreldrene sine i sengen, og hvordan man bør håndtere en slik hendelse.

 

Noen her inne som har opplevd dette? Hvordan snakket dere med barna da?

 

Mvh

Journalist Anita

 

Ja for første gang for to uker siden. Det var bare helt forferdelig grusomt. Barna var lagt for flere timer siden. De to eldste har soverom nede, mens vi har oppe, her er også stue og kjøkken.

Minste sover på vårt soverom.

 

Jeg og mannen satt å så på TV da vi følte lysten komme så da endte vi opp med å kose oss på sofan. Skulle akkurat til å skifte stilling da vi hører eldste på 8 år komme opp trappen, så vi setter oss ned i full fart.

Så der sitter jeg og mannen splitter naken i sofan som ingenting har skjedd, mannen med en avis og jeg med sofaputa på fanget.

8 åringen så meget forundret ut når hun kom øverst i trappen og fant mor og far helt naken, hun gikk inn på kjøkkenet å tok seg et glass vann og gikk ned igjen uten å si noe.

 

Jeg trodde jeg skulle dø der og da. Mannen kledde på seg å gikk ned å snakket med henne med en gang. Han tok nok en hvit løgn gitt å sa vi var på vei i dusjen. Heldigvis så hun oss bare sitte der nakne å se dumme ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske om jeg så foeldrene mine ha sex, men det hendte vi hørte dem. Det var bare koselig.

 

Våre unger har kommet inn il oss et par ganger da de var små. Da var det bare å avbryte og gå direkte inn i mamma/pappa rollen. Var ikke noe problem. Ikke pinlig, men litt irriterende ikke å bli ferdig først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Flere ganger. Sier at vi koser, slik som voksne gjør.

 

Husker spesielt en gang. Vi holdt på å avslutte, det var godt med lyd og akkurat i det herremannen kommer, så spretter jenta frem i døråpningen (vi trodde hun sov på eget rom..) og roper "BøøøøøH!"

Vi skvatt, og jeg tror mannen holdt på å pisse på seg, noe som hadde blitt ulekkert..

 

Vi kunne ikke annet enn å le etterpå.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger. Sier at vi koser, slik som voksne gjør.

 

Husker spesielt en gang. Vi holdt på å avslutte, det var godt med lyd og akkurat i det herremannen kommer, så spretter jenta frem i døråpningen (vi trodde hun sov på eget rom..) og roper "BøøøøøH!"

Vi skvatt, og jeg tror mannen holdt på å pisse på seg, noe som hadde blitt ulekkert..

 

Vi kunne ikke annet enn å le etterpå.. :P

 

Beklager Miryks, men jeg ler så jeg dauer i sofa'n :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere ganger. Sier at vi koser, slik som voksne gjør.

 

Husker spesielt en gang. Vi holdt på å avslutte, det var godt med lyd og akkurat i det herremannen kommer, så spretter jenta frem i døråpningen (vi trodde hun sov på eget rom..) og roper "BøøøøøH!"

Vi skvatt, og jeg tror mannen holdt på å pisse på seg, noe som hadde blitt ulekkert..

 

Vi kunne ikke annet enn å le etterpå.. tongue.png

 

Fantastisk!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja det har hendt et par ganger. Tydeligvis uten at vi har fått det med oss også, for plutselig spør den da 6 år gamle jenta under middagen; "Mamma, koffår bruk du å ligg med beinan i være og si oooh aaaah når du og ...... har lagt dokker?" Trettenåringen og samboer satte maten i vranga og jeg hadde mest lyst å sige under bordet, men rødmende fikk jeg forklart henne at vi bare kosa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Jeg ferska mamma og pappa en gang. Jeg var under 5 år, men ble likevel ganske flau, og skjønte at jeg hadde kommet inn i rommet på feil tidspunkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miryks

Jeg ferska mamma og pappa en gang. Jeg var under 5 år, men ble likevel ganske flau, og skjønte at jeg hadde kommet inn i rommet på feil tidspunkt...

 

 

Jeg har heldigvis ikke sett, bare hørt. Og jeg har funnet ut at volumet har jeg altså arvet.

 

Uansett, jeg hadde lagt meg, var en 12-13 år eller noe.

Måtte på do litt utpå kveldingen/tidlig natt, og merket at alt av lys var slukket, mamma og pappa hadde lagt seg. Tenkte at de skulle sikkert tidlig opp. Hørte at de lå våkne i senga (de hadde vannseng..), så jeg gikk bare på do. Lydene som møtte meg når jeg åpna døra igjen glemmer jeg aldri. Jeg stivnet, og tenkte "Næmmen i helv...!". Sprang på rommet og under dyna, mens jeg prøvde å fortrenge det jeg hadde hørt.

 

Så klart ikke så ille som det hørtes ut som, men for ei som aldri hadde hørt noen ha sex før, så var dette veeeldig skummelt, spesielt siden jeg måtte se dem i øynene dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå noen år siden. Men helt utrolig at jentungen som da var to år sa det hun sa. Det var midt på dagen. Mannen og jeg lå i senga. Han var småkåt, og ville at jeg skulle litt på han. jentungen var våken og lekte. Vi hadde dyne over oss, og ingen av oss var helt nakne. Jentungen sitter på gulvet ved senga og leker. Reiser seg og går litt rundt.. Hun ser at jeg er oppå pappaen (dyna over). Så sier hun " er det deilig" ??!! Jeg ble helt paff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liker denne tråden. min er så liten enda , men kan ikke si jeg gleder meg til den dagen han tar oss på fersken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vesla har ikke sett noe her ennå, men jeg husker med GRU at jeg gikk in på rommet til mamma og pappa en morgen og hun satt og rei han,fy føkkers EKKELT og ekle lyder GRøSS

Syns fremdeles det er helt ille å tenke på i en alder av 30 år, så her skal døra lukkes GODT igjen.

Aner ikke hvor gammen jeg var, men jeg var nok ikke helt ung for jeg skjønte godt hva de dreiv med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toåringen så meg utføre en blowjob - på elskeren! :o Han har ikke sagt noe, heller ikke jeg. Forhåpentligvis vet han ikke hva han så! Jeg sluttet såklart da jeg oppdaget at han satt og kikket på oss fra sengen sin. Nå har han eget rom heldigvis! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker lydene fra mine foreldres soverom. Jeg synted det var ekkelt. Foreldrene mine var ikke særlig "varme" av seg og jeg tror aldri jeg har sett dem kysse eller klemme hverandre inderlig...

 

Selv ble jeg og mannen fersket av jenta vår da hun var ca tre. Vi var akkurat i ferd med å avslutte og fikk på ingen måte med oss at hun kom inn på rommet før vi hører henne si "Ka gjør dåkker?" med en noe undrende stemme...

 

Herregud... Jeg hoppet av mannen og fikk røsket med dyna og skjult manndommen i løpet av millisekunder! Og som svar på spørsmålet svarte jeg "Nei vi bare drev og tøyset littegrann" ... Måtte fnise litt av mitt eget svar :-)

 

Treåringen var passe i ørska og jeg fikk fulgt henne tilbake til senga si ganske så raskt. Etter dette satte vi en periode en stol foran døra så vi fikk et lite forvarsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger. Sier at vi koser, slik som voksne gjør.

 

Husker spesielt en gang. Vi holdt på å avslutte, det var godt med lyd og akkurat i det herremannen kommer, så spretter jenta frem i døråpningen (vi trodde hun sov på eget rom..) og roper "BøøøøøH!"

Vi skvatt, og jeg tror mannen holdt på å pisse på seg, noe som hadde blitt ulekkert..

 

Vi kunne ikke annet enn å le etterpå.. :P

. Ler så jeg griner her :) :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker den gangen jeg oppdaget mine foreldre! Løp ned i stuen og fortalte det til søskene mine, og når pappa kom ned sa min storesøster " Kari sa at dere har hatt sex!!!!" HERREGUUD så flau jeg ble..og pappa? Han bare smilte ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en gang jeg og samboeren hadde sex på soverommet, dattera hans lå i stua. så hørte vi hu begynte å gå mot døra vår.

Han fikk akuratt reist seg opp i senga, så kom hu inn. så sa hu: ```hvorfor sitter du pappa``.

hu var da 8-9 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ferska mamma og stefaren min en gang da jeg var ca 9-10 år. Dagen etter spurte jeg mamma om når lillebror eller lillesøster skulle komme. Hun lot som at hun ikke forsto hva jeg mente. Men da jeg sa at jeg visste hva de drev med på kvelden, så måtte hun forklare. Da fortalte hun meg at det er ikke hver gang de voksne gjør slikt at det blir barn utav det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt sett, men hørt. Jentungen til mannen min var vel 6år eller noe når vi midt i akten hørte fra naborommet. "hva driver dere med" Mannen ropte tilbake "vi lekesloss" "åja" kom det fra naborommet. Litt etter hørte vi en stemme på nytt " det gjør mamma og "stefars navn" også på natta". Trengere jeg å nevne at det ble ikke mer "lekeslossing" den natta. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt sett, men hørt. Jentungen til mannen min var vel 6år eller noe når vi midt i akten hørte fra naborommet. "hva driver dere med" Mannen ropte tilbake "vi lekesloss" "åja" kom det fra naborommet. Litt etter hørte vi en stemme på nytt " det gjør mamma og "stefars navn" også på natta". Trengere jeg å nevne at det ble ikke mer "lekeslossing" den natta. Hehe

 

Denne var fantastisk:)

Ler så jeg griner......!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...