Er så glad i de smokke snorene, holder smokken på plass samtidig som den kan brukes som leke
Hvem har fått pakke?
Opprettet av
Hobbyfreaken
, mars 11 2012 08:08
46 svar til dette emnet
Skrevet 31 mars 2012 - 19:02
Det var oss ja 
Er så glad i de smokke snorene, holder smokken på plass samtidig som den kan brukes som leke
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 08 april 2012 - 13:42
Vil bare si at jeg har sendt pakke til Felix's mamma, og at den nok har kommet fram for lenge siden...
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12
Lillesnuppis mai 12
Skrevet 10 april 2012 - 11:34
Jeg har fått pakke, men klarer ikke å finne ut av hvem det er ifra.
Min nydelig kjole og bolero. Tusen takk:)
Min nydelig kjole og bolero. Tusen takk:)
Skrevet 11 april 2012 - 14:46
Hvilken smokkesnor er det juli2011spire?
Skrevet 11 april 2012 - 21:07
Jeg har ikke navnet på de :s
Men det er en lang snor, hvor det er tredd tre-perler i ulike fasonger og farger på. Min sønn bruker den til å sitte å riste med og bare sitte å dra rundt på gulvet, samt at han suttet på perlene frem til tennene kom.. Nå tør jeg ikke la han sutte/bite på den men han leiker fortsatt med den
Men det er en lang snor, hvor det er tredd tre-perler i ulike fasonger og farger på. Min sønn bruker den til å sitte å riste med og bare sitte å dra rundt på gulvet, samt at han suttet på perlene frem til tennene kom.. Nå tør jeg ikke la han sutte/bite på den men han leiker fortsatt med den
Skrevet 12 april 2012 - 22:00
Vi har fått pakke fra Lavendelblomst, bok til minsten og største jenta og en kul sparebøsse med litt penger i til mellomste mann.
Tusen takk:)
Tusen takk:)
Snupp på 11 år, turbo på 10 og og lillegutt på 14 mnd <3
Skrevet 11 juni 2012 - 03:02
Og jeg glemte å si tusen takk for pakken!!!