Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Hvem har fått pakke?

• Logg inn for å svare
46 svar til dette emnet

#1 Villa villekulla

Villa villekulla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 48 Innlegg:

Skrevet 11 mars 2012 - 08:08

Når dere har fått pakke kan dere skrive på denne tråden. Hva fikk du/dere? Og hvem tror du er din hemmelige venn? :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 234 085 Innlegg:

Skrevet 16 mars 2012 - 08:49

Til Vakring74, din pakke kommer etterhvert. Vi har hatt en del sykdom nå, så jeg har ikke fått vært ute og kjøpt noe enda. Beklager. Jeg skal sende den neste uke.

#3 Vakring74

Vakring74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 17 mars 2012 - 23:16

Det går såååå fint så:) men takk for at du sa ifra:)))
Snupp på 11 år, turbo på 10 og og lillegutt på 14 mnd <3

#4 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 17 mars 2012 - 23:22

Fikk hentelappen idag! Gleder meg til pakke på mandag!

#5 Rina og småjentene

Rina og småjentene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 324 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 19 mars 2012 - 09:57

Vi har fått pakke! :)
Den kom før helga, men det har vært så mye at jeg har ikke hatt tid til å skrive før nå.
Storsøster fikk en kjempefin sommertopp.
Lillesøster i magen fikk en rød body og en lilla siklesmekke.
Jeg fikk et hårbånd, bodylotion og en o\pose med sjokolade (nam-nam).
Jeg har virkelig ikke peiling på hvem vår hemmelige venn er så jeg må få et hint.. :o
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#6 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 234 085 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 11:51

Hei Rina venter jente nr 2. Jeg skrev et hint på kortet, men gjorde det kanskje litt vanskelig.. Her er ett nytt hint: jeg er også fra vestlandet. Så får du legge hodet i bløt . hihi :D

#7 Rina og småjentene

Rina og småjentene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 324 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 19 mars 2012 - 12:13

Dataverket? :)
Og jeg glemte å si tusen takk for pakken!!! :)
Snuppis november 09
Lillesnuppis mai 12

#8 Bakverket

Bakverket

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 986 Innlegg:
  • StedØstenfor sol og vestenfor måne

Skrevet 19 mars 2012 - 12:56

Stemmer! Vær så god, det var virkelig gøy å planlegge pakke til dere.

#9 lille +gutt

lille +gutt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 219 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 17:30

Hei jeg har også fått pakke :)

En fin body i hvit, lilla og grønn, en hvit bukse, 2 sokker og ei bok. Til mor ble det hvit sjokolade. Tusen takk :D
Har i grunn ikke anelse hvem min hemmelige venn er men jeg tenkte litt på om det kunne være vakring 74 da det sto noe på kortet som kanskje kunne knyttes til hennes barns alder.
Likevel er jeg veldig i tvil da jeg fikk inntrykk av kortet at det var skrevet av en litt yngre dame.
Vet ikke helt om man kan si utfra et kort om dette er en 20 åring eller en 30- 40 åring som har skrevet det. Er iallfall veldig i tvil :)

Tusen takk iallfall, jeg ble kjempe glad :)
  • guggu og Vakring74 liker dette

#10 Vakring74

Vakring74

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 51 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 18:54

Hihi:) ikke fra meg nei :)
Snupp på 11 år, turbo på 10 og og lillegutt på 14 mnd <3

#11 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 234 085 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 20:14

he he, bra du likte pakken -Lykke-Liten- 8-
pp + småen. Kortet er nok hintet, så skal du få lure litt mer før du får neste ledetråd. Takk så koselig at du fikk inntrykk av at det var skrevet av en yngre dame- jeg er veeeeeldig mye yngre enn Vakring74.... eller kanskje ikke????

klem fra din hemmelige venn

#12 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 21:06

Da har vi fått hentet pakken også!
Jenten vår fikk en Hello Kitty singlet og 3pk med Hello Kitty truser. Et påskeegg med Hello Kitty snop, sprettball og strikk/klemmer! Hun var storfornøyd!

Guttene i magen arvet to bodyer hver og hver sin pysjamas fra lillegutten til vår hemmelige venn. Også fikk vi en 8 pk med gulpekluter!

Mor fikk kjempe fine hjerter til scrapbook albumene!

Tusen takk til vår hemmelige venn som jeg er litt usikker på hvem er. Det står mellom hobbyfreaken som sa de hadde et smokketroll i hus (det var et lykketroll på kortet) og som har en liten gutt. Det kan også være felix's mamma siden det på kortet stod lillegutten min og ikke vår, og hun er alenemor..?

#13 lille +gutt

lille +gutt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 219 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 21:14

æsj trudde litt æ tippa rett :D Glemte å si det siste hintet også. Vakring 74 hadde ønska sæ det samme som æ fikk :)
Men da ska æ legg hjernen i bløt litt til å se om æ finn noe nytt :)

#14 lille +gutt

lille +gutt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 219 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 21:22

Der fant æ kem det va :) Tusen takk Guggu :) Hadde æ lest presentasjon mer en en gang hadde æ tatt hintet :) Tusen takk :D Arti at vi e fra samme område :)

#15 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 262 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2012 - 22:11

Ja nå traff du :-) Første gang jeg har fått sende til noen som var så nært- og så var det utrolig koselig å få handle små babyklær! Drømmepakke altså tihi. Krysser fingre for at det går bra med dere.
  • lille +gutt liker dette

#16 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 262 Innlegg:

Skrevet 20 mars 2012 - 21:39

Vi har fått pakke i dag- tusen tusen takk til min hemmelig venn! Frøkna fikk en hello Kitty engel som falt så i smak at hun ikke hadde tid å åpne noe mer på en god stund. Så kom det en liten dukkeryggsekk med masse innhold til dukka, smokk, flaske, rangle mm. Og ikke minst kom det en kjempefin turkis ullkjole! Igjen tusen takk for en kjempeinnholdsrik pakke

Og mor ble heller ikke glemt, fikk kjempefine frimerker på pakken! Selv om jeg ikke trodde det kom pga info i forkant- håper dere er blitt frisk.

Men hvem det kommer fra må jeg virkelig tenke litt mer på.... Drar bort i morgen og kommer ikke hjem før til helga så skal legge hodet i bløtt når jeg kommer tilbake ;-) Gøy med et hint som jeg ikke klarte i første omgang he he

#17 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 262 Innlegg:

Skrevet 20 mars 2012 - 22:28

hmmm- jeg finner ingen annen løsning enn at -Lykke-Liten- 8-
pp + småen er min hemmelige venn???? Hoppet bare over deg da jeg leste presentasjonene siden jeg har sendt til deg.... Men er jo mulig jeg har hoppet over noe vesentlig info her....

#18 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 16:02

Det er nok ikke Lykke-Liten- 8-
pp + småen som er din hemmelige venn Guggu.. Så bra pakken falt i smak! Med en snart høygravid, stor og tung vaggende mor måtte hele familien trå til med å finne pakke! ( Et lite tips til siden du enda ikke har tippet riktig!)

#19 Jente 08 :) + to gutter 12 :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 16:03

haha, og der glemte jeg å trykke på anonym knappen..!!

#20 guggu

guggu

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 262 Innlegg:

Skrevet 21 mars 2012 - 16:18

he he, godt det ikke bare er meg som lager kaos! Hadde aldri gjettet deg med hintet 1+1=3, trodde nemlig det var tenkt 2 voksne blir en til og da tenkte jeg noen med kun ett barn/ event gravid og dataverket hadde jo allerede levert sin pakke :-) men det var vel da kankje tank at du fødsler blir 3 barn?

Men tusen takk igjen- og så må du hilse familien så mye og si takk til dem også. Og lykke til med fødslen og småbarnstiden. Blir nok mye stas og mye arbeid med dobbelt opp av de små :-)