Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Sommeren nærmer seg, bør virkelig heve hengerumpa noen hakk innen den tid..

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 HerGårDetUnna!!!

HerGårDetUnna!!!

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 420 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 08:36

Er det en reell sjanse for at dette i det hele tatt er mulig? Ser litt fram til en sommer der ræva ikke henger nedfor skjørtekanten, men innser at jeg muligens er litt sent ute.
Er det knebøy som er tingen da? kan dette kombineres med husvask og andre morsomme hverdagsaktiviteter? Eller bør jeg rulle opp flesket å spasere de 150 metrene til nærmeste treningssenter fort som faen?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 748 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 09:37

Dette skal visst virke kjempebra. Er kanskje det du kaller knebøy?
http://m.youtube.com...h?v=5nRgSFShqOU

#3 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 09:38

Du kan gjøre tre ting:

a) kjøpe platåsko, da vil med ett rompa være flere centimeter lengre unna bakken enn vanlig.
B) Kjøpe lengre skjørt så den ikke henger nedenfor skjørtekanten.
c) ikke spise annet enn kaninfôr og drikke vann, samt løpe en mil hver dag og bruke ungene som vekter.

Mitt alternativ; d, er i mine øyne bedre.
d) gi faen i hengeræv, nyt livet. Du får pult selv med hengeræv, trust me.
Det er JEG som er skjøga.

#4 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 605 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 09:38

Og som alltid kom alternativ b ) opp som en italiensk brillemafia.
Det er JEG som er skjøga.

#5 Nerdens'mus

Nerdens'mus

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 530 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 09:44

Dritt i treningssenteret. Vil du tene kan du hller finne deg ei bratt skråning. Ta med deg en appelsin å fortell deg selv at det er hyggetur gjenta daglig. Et annet triks for fast rumpe er sykling til jobb eller å ta trapper i stedet for heis hvis du jobber noen etajer over bakkeplan. Trenning kamuflert som hverdagssysler er lettere å gjennomføre for meg.

Føler bestandig alle blir så nysgjerig med hvordan det går hvis du tar op medlemskap en plass.

Lykke til. Her tar jeg bare på meg et lengre skjørt og koser meg med at samboer syns magen min er så myk og god en ordentlig kose mage. Takker de høyere makter for mann som liker litt ekstra kvinne på damen sin.

#6 Studine mevik

Studine mevik

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 894 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2012 - 22:14

knebøy er bra det, du kan også "sitte" på veggen. knea skal ha 90grader og ryggen hviler mot en vegg eller du kan ligge på gulvet med bøyde bein og løfte rumpa opp og ned. hvis du strekker ut et ben av gangen er det enda mer effektivt.

Mitt hotteste tips er å komme å rydde hagen min. Tok en time med kvistrydding i hagen her om dagen og jeg var gåen i skinka dagen etter

#7 Mel nok

Mel nok

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 094 Innlegg:

Skrevet 11 mars 2012 - 00:27

Har verken tenkt til å pule eller gå i bikini til sommeren, men ble veldig glad for å bli minnet på at litt sånn hagerydding også kan ha en positiv innvirkning på en gammal hengeræv, siden jeg nettopp kjøpte meg et drøyt mål med hage og ikke har en krone igjen til gartner.

#8 HerGårDetUnna!!!

HerGårDetUnna!!!

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 420 Innlegg:

Skrevet 11 mars 2012 - 09:18

Heldigvis for meg så går og sykler jeg til jobb da...
Skjørta er ikke korte, men ræva er snart klar for støttehjul (minuset med å gå ned 25kg på altfor kort tid regner jeg med?)
Hagearbeid er notert, er da litt morro og det :) Skal forøvrig sitte inntil veggen mens jeg leser til teori, slik får jeg gjort flere ting på en gang.
Puling burde ikke være no problem uansett lengde på ræva, skal alltids klare å rulle den opp til det formålet!

Takk for tips og råd damer :)

#9 ellen-propellen

ellen-propellen

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 748 Innlegg:

Skrevet 11 mars 2012 - 22:24

Siden du har gått ned 25 kg på kort tid så er jeg sjalu på hengeræva di