Jada. Jeg vet jeg er treg. Men i dag lo jeg jammen meg jevnt gjennom hele.
Lilyhammer
Opprettet av
amandine
, mars 07 2012 23:00
8 svar til dette emnet
Skrevet 07 mars 2012 - 23:00
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 07 mars 2012 - 23:50
Du innrømmer det, ja? Jeg elsker, men så ferdig hele sesongen på en kveld, så jeg føler meg litt utenfor.
Skrevet 08 mars 2012 - 00:22
Jeg liker også Lillyhammer
Skrevet 08 mars 2012 - 08:20
Hjalp til og med mot PMS. Det var mannen særs fornøyd med, for jeg har visst ikke vært så trivelig å dele avis med siste uka, sies det. HA! Hva vet vel han, mannedusten?
Skrevet 08 mars 2012 - 08:32
Han skal være glad han er i live, faktisk, og ellers holde kjeft og ta den kjedelige delen av avisen og kjøpe med nougat-sjokolade hjem.
Skrevet 08 mars 2012 - 08:37
Nougatsjokolade? Er det virkelig noen som spiser det med mindre man er desperat og ikke har annet tilgjengelig? Du får true mannen med at han møter en full mooncup hvis han ikke viser forståelse (sorry, æsj, jeg vet).
Skrevet 08 mars 2012 - 14:49
ÅÅ nougat! De smÅ sølvinnpakkede fazer-nougatene med mandelspon... ÅÅÅÅ
Mannen min er for smart og kjenner meg for godt til at trusler virker. Dessuten er jeg for dannet til at jeg ville gjort noe fælt. Og for det tredje, blir jeg like lei meg som de andre blir av meg. Er bare glad det er over i god tid før vi skal pÅ ferie. Å bruke en ukes ferie pÅ pms mÅ være det ultimate sløseri.
Mannen min er for smart og kjenner meg for godt til at trusler virker. Dessuten er jeg for dannet til at jeg ville gjort noe fælt. Og for det tredje, blir jeg like lei meg som de andre blir av meg. Er bare glad det er over i god tid før vi skal pÅ ferie. Å bruke en ukes ferie pÅ pms mÅ være det ultimate sløseri.