Gå til innhold

Hva bruker dere til å fjerne bæsjen med ved bleieskift, 7 mnd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest isimagen

De første månedene brukte jeg Mesoft-kompresser med olje og vann. Det føltes mest skånsomt mot nyfødt-stumpen.

 

Nå bruker vi våtservietter både hjemme og på tur. Er egentlig mannen som har fått meg til det, jeg ville egentlig være mer miljøvennlig og bruke vanlig klut.

 

Bruker både servietter og olje fra Libero.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som bruker klut - skyller dere dem opp og bruker dem til flere bleieskift, eller går de rett i skittentøyet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyller kluten og legger i egen boks som så går til vask, bruker hver klut bare en gang når det er bæsj. Fjerner da det meste med bleien først før jeg vasker. Har egne rompekluter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjerner det værste med bleia, skyller han i vasken også vasker jeg vasken og hendene skikkelig godt etterpå :) Da de var bittesmå eller det er noe som sitter fast bruker jeg vanlig solsikkeolje (har aldri vært så fin på hendene noen gang som i spedbarnsperioden...). Bruker våtservietter når vi er på tur.

 

Synes det tar lang tid og ofte mye gnikking for å få de rene med våtservietter.

 

Ingen av mine har vært såre noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libero wet wipes, av og til når det bare er tissebleie bruker vi vaskeklut og vann..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker våtservietter og det begynte jeg å brukel fra hun var 2-3 mnd ;) Er det masse CRAP tar jeg det verste med våtservietter og går over en gang med klut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker han under springen, har gjort det siden han var nyfødt. Enklere å få bort all bærsjen med å spyle han synes jeg, istedetfor å bruke X antall våtservietter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...