Hei!
Har dere plass til en til?
Er 1,69 m høy og jeg veier 132,4 kg sist jeg stod på vekta (no kidding..)
Gikk opp fra 118 til 145 kg i graviditeten (legen visste ikke hva som var riktig stoffskifte gjennom nesten hele graviditeten min og jeg fikk heller ikke kostholdshjelp eller noe), og gikk ned til 130, men gikk opp igjen til 135 før jeg tok grep nå, 11 uker siden fødsel.
Veiingene mine siden jeg begynte min livsstilsendring (tok en og en endring så ikke alt skulle komme på en gang).
11. mars - 134,9 kg
18.mars - 133,8 kg
25.mars - 132 kg
1.April - 132,6 kg (OPP 600 g)
8.April - 132,4 kg.
De første ukene etter fødsel slet jeg med rygg og bekkenplager og kom meg derfor ikke ut før 4 uker etter fødsel. Begynte å presse meg selv til å komme meg ut, en liten tur var bedre enn ingen tur. Og så ble de lenger og lenger.
Den 11. mars bestemte jeg meg for å ta noen grep. Jeg kuttet ut alt hverdagsgodt og kun en liiten godteribit på lørdagen er lov. Og så sa jeg at jeg skulle på trilletur en gang om dagen (for ungen sin skyld også).
Men nå må jeg bare skjerpe meg. I påsken drakk jeg 1,5 l cola på torsdagen (har ikke drukket cola på 8 uker), og jeg var ikke ute på tur mer enn èn gang.
Jeg koser meg hver lørdag med en firkløver i eventyrsjokolade-str. For DET burde være litt lov.
Men i morgen Må jeg ut på tur igjen..
Får ikke "lov" til å trene ordentlig før 12 uker etter fødsel pga keisersnitt. Så med en gang jeg får lov til det, håper jeg det blir litt fortere nedgang.
Jeg må ned ganske mye, og ja jeg må nok endre livsstilen min enda mer om det skal gå til.
Gleder meg til å se deres resultater og dele mine med dere