Litt seint, men jeg vil gjerne henge meg på her!
Har de siste årene ligget rundt 61-62 kg og har vært relativt fornøyd med det. De siste ukene og månedene, men eksamenslesing siden apri, mer inn i munn enn vanligl og NADA tid til trening, er jeg nå oppe i en vekt på 66 kg.
For meg er det helt pyton!
Alle sommerklærne fra i fjor strammer, virkelig ikke noe behagelig å ha på, og nå er jeg lei å ha vassen mage som begynner å tyte over buksekanten. Dritt lei å føle meg så i dårlig form!
Liker å trene, pleier å være i aktivitet 2 - 3 ganger i uka og det skal jeg i gang med i morgen. Har avtalt med ei venninne at vi skal tenke mer på hva vi putter i munn og at vi får trent med jevne mellomrom.
Jeg er forresten 1,65 høy.
Målet mitt er 61 kg innen 20. aug(skolestart for meg og jentungen:) og er mer strammere kropp.
Dette skal gjøres ved å spise snop kun i helga og i mindre mengder ( sjokolade er mitt stoooore svakhet!!), ha mer av det sunne på tallerken og mindre av det usunne (karbo). Jeg av avhengig av å spise hver 3. time og spiser relativt sunt, men pålegg og middagssammensetningen kan forbedres.
Håper det er greit jeg joiner! Veier meg i morgen mandag, men bytter muligens til en dag midt i uka etterhvert.
Flinke er dere - dere motiverte meg ekstra denne kvelden da jeg trengte den ekstra motivasjonen til morgendagens "re - start"