Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, jeg ligger nok på det evige 70.. Kommer meg liksom ikke til 68-69 for godt.. Blæh

 

Men 70 ÆKKE GÆÆRNT frøken! ;) Fortsett med treninga di så ser du sikkert superfit ut på no time! Her er gipsen av og jeg er fit for fight! Vekta er pt på 79, var ikke kjempemotivert med den grusomme gipsen på, men nå kan jeg jo trene igjen, og kostholdet er helt på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg ligger nok på det evige 70.. Kommer meg liksom ikke til 68-69 for godt.. Blæh

 

Men 70 ÆKKE GÆÆRNT frøken! ;) Fortsett med treninga di så ser du sikkert superfit ut på no time! Her er gipsen av og jeg er fit for fight! Vekta er pt på 79, var ikke kjempemotivert med den grusomme gipsen på, men nå kan jeg jo trene igjen, og kostholdet er helt på plass!

 

Trening, hva er det?! Prøver så vidt å få drasset meg på å løfte noen fingre og tær. Men jeg vet jo at jeg går fortest ned med trening. Jeg bare virkelig liker det ikke! Kostholdet går som regel greit - helt til helgen kommer og hodet slutter å fungere. ;) Jeg er veldig fornøyd med at jeg i det heletatt har gått ned så mye som jeg har gjort, men nå vil jeg komme meg helt i mål til sommeren. Det er målet. satser på 63kg som sluttvekt. Da skal jeg ikke ned mere.

 

Hvordan går det med deg? Har du gått ned noe i det siste? :)

 

Anonym poster: e992a77fe9694603eebec5a720f7c568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg ligger nok på det evige 70.. Kommer meg liksom ikke til 68-69 for godt.. Blæh

Samme her, de pokkers helgene som ødelegger:(

 

Siden jeg er hjemme permisjon så innfører jeg kun ukedager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ho hopp, jeg ser innom av og til, men gikk stort sett bare oppover for min del, så ikke veldig aktiv her i det siste.... Men prøver litt ned igjen nå da :-) Ser det har dabbet av litt nå, det var jo veldig futt en stund. Men en gang i uka kunne man jo oppdatert? Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er stuck på mine 65 kg, vaker mellom 68 og 72 i midjen, og hoftene kryper oppover igjen (er vel på 98 cm nå), så blir litt latmannsslanking fremover mot sommeren ;) Trening blir det ikke noe av, jeg har ramlet helt av lasset der... Så vi får se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvis dere fremdeles følger tråden...

 

Jeg har begynt (igjen) på å få av de siste 5 kg, men sliter med at jeg er så suuulten! Så, hva er deres beste tips til mat som metter godt men som er kalorifattig...? Blir mye havregrøt for tiden, og det er jo godt, men kan ikke spise det hele dagen heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger tråden, men er jo ingen som skriver. Jeg joinet den nye tråden (forumdamer som jobber med sommerformen) her på slanke.

 

Mitt beste tips er egentlig bare å være sulten 1-2 dager. Så forsvinner det. Ingen dør av å kjenne litt på sultfølelsen, og da er du kvitt den etterpå. Det betyr egentlig bare at magen får mindre mat enn den pleier. Og gir du da etter, er du nesten litt like langt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 68,7. Da jeg stater her inne veide jeg 84kg. Det var min oppdatering! Savner dere her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 68,7. Da jeg stater her inne veide jeg 84kg. Det var min oppdatering! Savner dere her inne!!

 

:D :D :D :D :D Gratulerer! Så utrolig flink du er! Du har snart tatt meg igjen :o Dette må jo bli en fantastisk sommer for deg, med ny kropp (og jeg går ut fra en ny garderobe? ;).

 

Nyt det, dette har du fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk:) Det har gått tregt i det sist, så jeg har vendt meg ganske greit til den nye kroppen min. Nå er jeg gira på nye resultater! Ser ut som en dvask fiskekake under klærne da:( helt for jævlig.

Målet er 65kg i løpet av sommeren og videre ned til 60-63kg. Da stopper jeg. Har nesten ikke kjøpt noe nytt siden jeg har vært redd det Skulle bli for smått med en gang. Men hallelujah, jeg skal shoppe når målet er nådd! ;-)

 

Hva veier du nå? Er dere andre alle sammen inne på andre slankesider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden tråden var død ble jeg med på en ny tråd her inne. Jeg sliter jo litt så jeg har ikke gått ned noe, heller gått opp etter det jeg var før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...

Er noen av den gamle gjengen herfra gått over i andre tråder, som moota? I tilfelle hvilken tråd er dere aktive i nå? Slenger meg på igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...