Gå til innhold

*2012* slankerne!


LilleBille:')

Anbefalte innlegg

Hipp hurra for Moota! Grattis med dagen som var! :) Synes vi er så flinke alle mann, jeg! Jeg er nede på 83 nå. - 0.7 kg siden sist altså. idag har jeg vært ganske flink. Har spist 1400 kalorier, det er 100 mer enn jeg egentlig skal ha, MEN jeg har gått en laaaang tur. Gleder meg faktisk til å veie meg imorgen! :)
Skulle nesten tatt en egen slankekrig du og jeg, siden vi veier like mye :D

 

Haha, ja! Kanskje vi skulle gjort det? ;) Synes det er sååå motiverende og koselig å skrive her både når man får gode resultater, når man føler seg flink og når man er frustrert eller sprekker! :) Kjenner til den der med å bli utålmodig og tenke at man skal gå ned kjempefort. Må si det samme til meg; det tar litt tid, men du må ikke gi opp. ;) Synes 800 gram er kjempebra da! Stå på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også det er motiverende og koselig å skrive her inne. Ikke noe press, ikke noe meldeplikt den og den dagen. Bare kos. Trenger det og innimellom :D

 

800g er jo masse det! Tenk på hvordan du har kommet der at du vil ned. Da gikk du opp. Nå går du ikke opp, du står ikke stille, men du går ned :P

 

Jeg veier meg bare 1 gang i uka, noen ganger hver 14.dag. Og alikevel ser jeg bare små resultater. Det blir vanskeligere når jeg ikke kan trene, knapt gå en liten tur..

Derfor (jaja dårlig unnskyldning jeg vet), men derfor går jeg på noka. Sto helt stille i nesten 1/2 år før jeg prøvde det.

Så jeg har til vanlig noka shake til frokost kl.9.

Et lite måltid kl.11.30. Yoghurt med havregryn, omelett, egg og reker ol.

Shake igjen kl.14.15-14.30.

1/2 porsjon middag kl.16.30-17.00

Shake kl.20-20.30.

 

Dette funket som bare juling før ferien så lenge jeg ikke kan trene. Har ingen dager i uka der jeg kan spise hva jeg vil elelr skeier ut, men jeg tar gjerne 1 muffins eller 1 kakestk om jeg blir tilbudt. Men selvfølgelig ikke hver dag. Jeg er streng når jeg bare kommer inn i det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink som holder motet oppe, og fortsetter å slanke deg, selv om du ikke kan trene. Det mener jeg virkelig!! Men blir du mett på det du spiser da, moota? Har prøvd nutrilettshakene en liten periode, og jeg ble bare kjempeirritert. Var sulten hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kommer til et punkt der en må gjøre noe med vekta koste hva det koste vil. Eller, det gjorde i alle fall jeg. Og jeg skal ikke gi opp.

 

Jeg har hørt at nutrilett er på vann + at jeg vet at nutrilett dietten er mye mindre kalorier enn noka.

Et av mine aler største problem er overspising. Alltid mett og litt til og litt til. Så de første dagene kjennes jeg tom på energi, men det går fort over. Og etter dager, kanskje et par uker maks, er jeg så innkjørt og kjenner verken sult eller sukkerhunger.

Men en må være sterk og ikke gi etter for om en gir seg selv litt og litt blir en aldri kvitt det. Suget.

 

Det virker for meg, men jeg er ikke her inne på dib for å reklamere om det som en diett eller noe jeg vil anbefale for alle andre, men akkurat nå funker det for meg :D Og det er det jeg er opptatt av. Jeg kan knapt gå til bhg for å hente lillebror, det er ikke så langt som 500m. Jeg skal jo tross alt hjem igjen også. Og stakkars bena og knærne mine om de er nede og jeg må ta trappene.

Fingrene har problemer med å åpne brus, melk, jucie og armene mine klarer knapt slette håret. Så trening er utelukket på de områdene jeg vet om :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for Moota! Grattis med dagen som var! :) Synes vi er så flinke alle mann, jeg! Jeg er nede på 83 nå. - 0.7 kg siden sist altså. idag har jeg vært ganske flink. Har spist 1400 kalorier, det er 100 mer enn jeg egentlig skal ha, MEN jeg har gått en laaaang tur. Gleder meg faktisk til å veie meg imorgen! :)
Skulle nesten tatt en egen slankekrig du og jeg, siden vi veier like mye :D

 

Haha, ja! Kanskje vi skulle gjort det? ;) Synes det er sååå motiverende og koselig å skrive her både når man får gode resultater, når man føler seg flink og når man er frustrert eller sprekker! :) Kjenner til den der med å bli utålmodig og tenke at man skal gå ned kjempefort. Må si det samme til meg; det tar litt tid, men du må ikke gi opp. ;) Synes 800 gram er kjempebra da! Stå på! :D

 

Jeg også veier nesten like mye som dere!!! Vil også krige XD

Ellers er det jo ofte sånn at når man begynner å trene går en gjerne ikke så mye ned i vekt pga muskeløkning, så frem med målebåndet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det blitt av resten av slankerne som var med i starten? De er ikke aktive her..

 

Ja, bli med å krige L-8 ;) Vi kriger uansett vekt. Men Moota, box fresh, og deg er ikke så ulike i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke alle som er like aktive hele tiden. + at tror en del har meldt seg inn i facebookgruppa. (Som jeg selv er medlem i).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Moota er flink når hun ikke kan trene! :D Og jeg er helt med på en krig altså. Hehe! Jeg veide meg idag (Jeg veier meg hver dag, det funker for meg for å holde motivasjonen oppe. Pluss at jeg gjør det på Wii'en og da er det sånn graf osv.), og jeg hadde gått ned 300 gram fra igår! :) Så nå ligger jeg på 82.7! Jippi, har gått ned så mye denne uka, hvertfall et par kilo! Veldig glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kilo på en uke?? Wow det er lenge siden jeg kunne si det! Nå i slutten går det skikkelig seint og det er litt kjipt! Men ned er ned! :D Synes jo nesten at jeg har blitt tjukk siden da vi reiste på ferie, og jeg veier nå 2 - 2 1/2 kilo mer enn da haha :P

 

Jeg veier meg som regel i helgene. Det hjelper litt på å ikke ta helt av med mengdene til middag når jeg vet at jeg skal veie meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også Moota er flink når hun ikke kan trene! :D Og jeg er helt med på en krig altså. Hehe! Jeg veide meg idag (Jeg veier meg hver dag, det funker for meg for å holde motivasjonen oppe. Pluss at jeg gjør det på Wii'en og da er det sånn graf osv.), og jeg hadde gått ned 300 gram fra igår! :) Så nå ligger jeg på 82.7! Jippi, har gått ned så mye denne uka, hvertfall et par kilo! Veldig glad! :)

 

Jeg også veier meg litt for ofte. Går på med store forventinger, og barnslig som jeg er forventer jeg minst minus en kilo etter en dag, og depper etterpå og blir irritert fordi det går så sakte. Jeg er ny på slankinga, så har enda urealistiske forventinger. Hehe. Men det tar TID, jeg vet jo egentlig det. Må si som moota, 2 kg er råbra! Når dere er så flinke motiverer det meg til å være flink selv! I dag skal jeg trene!!

Nå som du er smokin hot og jeg er blubbe, med dine 400g lettere enn meg.... så må jeg virkelig stå på her. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde DEN middagen idag :D :D Den beste på leenge!! Enn litt stor da :o

Stor salat, er litt kresen men det var isbergsalat, agurk, gulrot, litt ost, dressing, 1/2 potet med litt smør og 2 små elgbiffer :)

 

Ble ikke overmett da så gode greier dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er kjempefornøyd! Aner egentlig ikke hvorfor det har gått så bra nå, har gått tregt lenge. Merker at en lang tur hver kveld har mye å si da. :) Kjenner igjen det med forventningene, jeg gleder meg så mye til å bli slank at jeg vil blir det Nå. Hehe. Men nå er jeg fornøyd bare jeg går ned noe, eller egentlig om jeg står stille litt også. Så lenge jeg ikke går opp. :) Og for meg er det veldig greit å veie meg hver dag, for da tenker jeg på det hver gang jeg har lyst på noe å spise. ;) Men ja, mrsrogaland, du må stå på nå. Jeg er jo rene sylfiden i forhold. Hahahaha! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en god middag, Moota! :D Vi har spist pølser, ungene som fikk velge idag. ;) Men Gilde go' og mager er finfine greier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har pølser omtrent opp til ørene så prøver å ha noe annet når barna vil ha det :P Det er så gale at hvis jeg lager pølsegrateng så peller jeg ut 80% av alle pølsene jeg får og deler dem til barna :)

 

Hvilken str. i klær er dere da? Sånn ca...

Jeg er nok en 40 + eller en liten 42 alt etter hva man har lyst å si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også spist pølse i dag! Riktignok bare én da... Men kjøper de trepakningene fra grøstad. De er knallgode! Så er det en til hver av oss, i dag fikk jr med fylt pasta og en raskt sammensurra tomatsaus, og pappan og jeg koste oss med hver vår artisjokk til. Det er forresten genial mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo "liten" hehe :P Hvor masse vil du ned? Til 36?

Jeg vil ned til 70 - rett over 70 kilo. Da er jeg vel en liten str.40 da. Om ca 5 kilo er 1 str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilken klesstørrelse jeg bruker. Har så mye forskjellige klær, og nesten ingen vanlige gensre.. Men tipper rundt 40. Ble ikke trening på meg i dag, gitt. Samboer ville på konsert, og det unner jeg han, så da blir det babypass. :)

 

Jeg har vært flink med mat i dag. Salat til frokost, havegrøt til lunch og laks til middag. Drikker to liter vann om dagen. Jeg elsker laks! Jeg bør på se resulater snart!! :P Den lysten fikk jeg i svangerskapet, og det har holdt seg. Hvordan er det i helgene hos dere? Har dere helgen fri, en av dagene der dere får spise hva dere vil, eller hvordan er det?

Her har jeg en dag i helgen hvor jeg kan spise hva jeg vil.

 

L-8, du som er en str M, hvor mye veier du?

 

Jeg vil ned til 70. Da blir jeg veldig glad og fornøyd, selv om drømmevekten er vel 65. Jeg er jo passe høy, så tror det er en fin og slank vekt for meg, men det er å sette for høye krav til meg selv så tidlig. Har holdt meg på 84 lenge nå, så tror jeg kommer til å hoppe i taket når vekten viser et 7-tall!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næsj, er ikke videre liten akkurat! Veier rett under 80, men husk at jeg er veldig sterk... Skal se om jeg ikke får kvinnet meg opp like mye som boxfresh og få lagt ut formbilde her, men synes jo det er litt skummelt. Er nok mindre enn box, men har en helt annen kroppsbygning. Jeg vet j ikke heller helt hva målet mitt er sånn i kilo og str, bare at jeg vil være hot og føle meg bra! Og da kan det hende jeg må ned til 70. Vi får se ;-)

 

Jeg har forøvrig ett måltid i uken der jeg spiser ha jeg vil. Hvis jeg har en hel dag har jeg så lett for å skli ut, mye vil ha mer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere lastet opp disse minibildene? Kan godt legge ut bilder av meg før og nå også, men vet ikke hvordan. Vil ikke ha de liggende på profilen min..

 

Jeg har som sagt ingen dag der jeg får spise hva jeg vil, men tar heller et kakestk om jeg blir tilbudt en gang i blandt :)

Jeg er 169 cm. Målet er 70 kilo. Haddet et mål om 75 kilo, så etter det tar jeg bare kilo for kilo. Men stopper ikke frivillig på 73 liksom. Klarer jeg 70 så klarer jeg 70 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sprakk jeg. Jeg som har vært SÅ flink hele uka :( Startet med en sjokoladebit. SÅ ble det mange. SÅ fikk jeg lyst pÅ mere og spiste bolle. Pokker. Men det er jo helg da... Hvordan skrur man av skyldfølelsen etterpÅ? Jeg blir irritert pÅ meg selv nÅr jeg sprekker og tenker bare at nÅ kan det være det samme om jeg trener eller ikke, og frÅtse mere. Utrolig barnslig. Jeg vet det er helt feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And I'm running again! Mulighetene for jobb, og dermed også kjøpe hest igjen, har satt motivasjonen i gang. Gått ned en 7-800 g siden mandag, så innbiller meg at det går nedover (positivt ment) igjen nå.

 

Det er nå det passer med "Sååå flink du er!" og den type tilbakemeldinger. Jo mer boost og sånn, vet dere :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sprakk jeg. Jeg som har vært SÅ flink hele uka :( Startet med en sjokoladebit. SÅ ble det mange. SÅ fikk jeg lyst pÅ mere og spiste bolle. Pokker. Men det er jo helg da... Hvordan skrur man av skyldfølelsen etterpÅ? Jeg blir irritert pÅ meg selv nÅr jeg sprekker og tenker bare at nÅ kan det være det samme om jeg trener eller ikke, og frÅtse mere. Utrolig barnslig. Jeg vet det er helt feil :P

 

Skyldfølelsen er der for at du skal angre og huske den følelsen neste gang du har lyst Å sprekke :D

 

Men ikke frykt, du starter opp igjen imorgen! Jeg er ogsÅ som deg. Har jeg først sprukket, kan jeg likesÅgodt spise alt jeg kommer over den dagen.. hehe :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And I'm running again! Mulighetene for jobb, og dermed også kjøpe hest igjen, har satt motivasjonen i gang. Gått ned en 7-800 g siden mandag, så innbiller meg at det går nedover (positivt ment) igjen nå. Det er nå det passer med "Sååå flink du er!" og den type tilbakemeldinger. Jo mer boost og sånn, vet dere :>

 

Så bra! Motivasjon er det aller viktigste når man skal slanke seg :)

 

Du er jo flink :D Fortsett slik så får du mer motivasjon. Egne resultater er den beste motivasjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

And I'm running again! Mulighetene for jobb, og dermed også kjøpe hest igjen, har satt motivasjonen i gang. Gått ned en 7-800 g siden mandag, så innbiller meg at det går nedover (positivt ment) igjen nå. Det er nå det passer med "Sååå flink du er!" og den type tilbakemeldinger. Jo mer boost og sånn, vet dere :>
Så bra! Motivasjon er det aller viktigste når man skal slanke seg :) Du er jo flink :D Fortsett slik så får du mer motivasjon. Egne resultater er den beste motivasjonen :)
**

 

Også må du begynne å skrive her, så kan vi skryte av deg! Og ikke minst motivere hverandre! Jeg syntes det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...