Gå til innhold

Noen som vet hvor lang ventetid det er på mammografi ved Drammen sykehus?? Eller andre sykehus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt smerter i ene brystet i drøyt 4 mnd, og siste uken har det kommet gult, tykt "puss" fra brystvorta:( 3 mnd siden ammeslutt så håper det er noen sammenheng med det. Men legen ville ha meg til full sjekk... Kjenner jeg ble litt bekymret siden legen tok det så pass alvorlig:(

 

Noen som hvet hvor lang ventetid det er?! Legen sa bare jeg skulle få innkalling i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk:) Visste ikke at det fantes en sånn oversikt! Men lang ventetid da...

 

Ingen som har erfaring med lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å ta det privat, volvat f.eks? nesten ikke venting, den usikkerheten der er jo jævlig. gå på volvat sine sider og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kul i venstre bryst i før jul. Var hos legen, og han henviste meg til mamografi. Tror det tok 3 -4 uker fra jeg var hos legen til jeg hadde time på sykehuset. Dette var i drammen.

Gikk veldig fint, tok mamografi, og ultralyd etterpå. Ufarlig kul, og nå er den borte av seg selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

For meg tok det en uke fra jeg var hos legen med min kul i brystet til jeg var på mammografi i Drammen. Legen sa jeg skulle vente på brev i posten, men en dame ringte og lurte på om jeg kunne komme dagen etter, da de hadde fått en avbestilling.

Vet ikke om de da tar inn de som har kjent noe selv eller lignende- for at de man skal slippe bekymringer og tankevirksomhet. For det var det nok av hos meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg tok det en uke fra jeg var hos legen med min kul i brystet til jeg var på mammografi i Drammen. Legen sa jeg skulle vente på brev i posten, men en dame ringte og lurte på om jeg kunne komme dagen etter, da de hadde fått en avbestilling.

Vet ikke om de da tar inn de som har kjent noe selv eller lignende- for at de man skal slippe bekymringer og tankevirksomhet. For det var det nok av hos meg i hvert fall.

gid hadde det vært så vel...men helsevesenet gir totalt f i dine følelser rundt kulen altså.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morn du

For meg tok det en uke fra jeg var hos legen med min kul i brystet til jeg var på mammografi i Drammen. Legen sa jeg skulle vente på brev i posten, men en dame ringte og lurte på om jeg kunne komme dagen etter, da de hadde fått en avbestilling.

Vet ikke om de da tar inn de som har kjent noe selv eller lignende- for at de man skal slippe bekymringer og tankevirksomhet. For det var det nok av hos meg i hvert fall.

gid hadde det vært så vel...men helsevesenet gir totalt f i dine følelser rundt kulen altså.

 

Ja, de gjør vel det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ♥ JuniGull10 ♥

For meg tok det bare 1 uke fra jeg var hos fastlegen til jeg var inne. Sykehuset i Østfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ca to uker fra henvisning til jeg var på mammografi. Fikk også svar med en gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...