Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Sover mye bedre på magen....sukk

• Logg inn for å svare
1 svar til dette emnet

#1 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 049 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 12:08

Nå er lillegullet vårt snart 6 mnd og styrer på en hel del om natten. Våkner eller rettere sagt kaver og smågråter ca en gang i timen eller annenhver time natten gjennom. Dette når han ligger på siden eller ryggen. Dersom jeg tipper han over på magen sovner han vanligvis raskt igjen og sover rolig og fint...MEN da blir jo jeg liggende og tromfe meg våken en stund for å snu han igjen...med det resultat at ha raskt begynner på igjen.. Det har hendt et par ganger at jeg har sovnet fra han på magen og våkner da lettere panisk gjerne etter flere timer...og han sover rolig og fint fortsatt..
Altså natten hadde vert en helt annen om jeg med god samvittighet kunne latt ham sove på magen..... Sukk ganske sliten blir av konstant søvnmangel.
Noen med lignende erfaring..*?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 <3 Jente 2011 <3

<3 Jente 2011 <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 219 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 12:46

Med en gang jenta mi begynte og snu på seg la hun seg automatisk på magen.. Har vært kjempe redd lenge for at det ikke er bra. Men jeg får gjort lite med det, og hun sover som en stein når hun får ligge slik :)
Hun sov dårlig før når hun kun lå på rygg. Rart det der!
Om babyen din er mer fornøyd med og ligge på magen, hadde jeg bare latt han gjøre det. Jeg hadde ikke gjort det om han hadde vært mye yngre. Men nå kan han vel snu hodet og løfte det ordentlig om det er noe i veien?

Dette er bare min mening. Sikkert mange som mener noe annet. Men dette er noe man nesten bare må se ann selv. Kjenner flere som opplevde det samme.