Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Ny kjæreste og et stort problem.

• Logg inn for å svare
127 svar til dette emnet

#61 Soleie m/3 gull :)

Soleie m/3 gull :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 176 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 10:51

hvordan gikk det???

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 11:27

Håper det ordner seg. Veldig lei situasjon du er i nå. Men når du skriver at han er pågående, hva mener du da? Noe som skurret for meg der.

#63 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 14:34

Hvordan gikk praten??

#64 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 15:03

Du skriver at du kan våkne av at han holder på. Har han da tatt på seg kondom de gangene også?

#65 HeltPerfekt<3

HeltPerfekt<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 212 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 15:08

Unnskyld meg, men er det bare meg som begynner å bli sinnsykt lei av slike trådstartere som aldri oppdaterer?  Jeg har fulgt med på denne saken, og lurer veldig på hvordan det går med HI, og ikke minst hennes (eks?)kjæreste, men det kan virke som at man aldri vil få svaret på det.  
Jeg begynner å bli ganske lei av sånt..  Når de får deg engasjert, og du begynner å bry deg og bli bekymra, for så å aldri oppdatere.. ARG!

Det er absolutt ikke meningen å være ufølsom, men hvis man ikke har tenkt å kjøre løpet ut, hva er da vitsen med å begynne?  Skulle man ikke da heller bare latt være å starte en slik tråd..?

#66 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 15:09

Vis innleggLØVEN1 skrev 01 mars 2012 - 07:35:

Vis innleggAnonym bruker skrev 29 februar 2012 - 20:00:

Troll!
Hva gjØr du på forum for småbarnsforeldre og gravide? Har du tenkt å sette barn til verden som hiv positiv?

Troll? det synes jeg var en trollete kommentar!

Har du aldri hØrt om gravide damer med HIV? Siden det er opprettet egne retningslinjer for behandling av HIV-positive kvinner under fØdsel slik at viruset ikke spres videre til barnet? Helsevesenet fraråder HIV-positive kvinner fra å bli gravide, men det eksisterer intet forbud mot det.

#67 Alenemor83

Alenemor83

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 887 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 15:09

Det er bra at du fortalte det HI, det var det eneste riktige og gjøre nå! Så hvordan gikk det?

#68 Mamma'n og englebaby'n

Mamma'n og englebaby'n

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 296 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 16:28

Det kan jo tenkes at HI hadde mer enn nok med samtale med kjæresten i går kveld, og at hun har vært opptatt på jobb i dag. Jeg håper også på en oppdatering snart, men jeg blir ikke 'lei av at trådstarter ikke kjører løpet ut' når det ikke en gang et ett døgn siden forrige kommentar...

#69 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 16:38

Vis innleggAlexHjalta skrev 01 mars 2012 - 15:08:

Unnskyld meg, men er det bare meg som begynner å bli sinnsykt lei av slike trådstartere som aldri oppdaterer?  Jeg har fulgt med på denne saken, og lurer veldig på hvordan det går med HI, og ikke minst hennes (eks?)kjæreste, men det kan virke som at man aldri vil få svaret på det.  
Jeg begynner å bli ganske lei av sånt..  Når de får deg engasjert, og du begynner å bry deg og bli bekymra, for så å aldri oppdatere.. ARG!

Det er absolutt ikke meningen å være ufølsom, men hvis man ikke har tenkt å kjøre løpet ut, hva er da vitsen med å begynne?  Skulle man ikke da heller bare latt være å starte en slik tråd..?

Du kan vel ikke forvente at HI skal sitte her inne og oppdatere hele tiden? Det har ikke gått så lang tid siden hun skrev melding her sist.

#70 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 16:40

hvordan gikk det=

#71 HeltPerfekt<3

HeltPerfekt<3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 212 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 17:07

Vis innleggAnonym bruker skrev 01 mars 2012 - 16:38:

Vis innleggAlexHjalta skrev 01 mars 2012 - 15:08:

Du kan vel ikke forvente at HI skal sitte her inne og oppdatere hele tiden? Det har ikke gått så lang tid siden hun skrev melding her sist.

Neida, selvfølgelig forventer jeg ikke det, men det er nærmere et døgn siden hun skrev noe sist.  Og etter min erfaring pleier de som regel ikke å oppdatere noe mer når det har gått så lang tid.  Eller er det bare meg?

#72 Musemorbr /

Musemorbr /

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 839 Innlegg:
  • StedNord i nordland

Skrevet 01 mars 2012 - 17:25

Det er snakk om noe som er så alvorlig at hi helt sikkert har mye viktigere ting i tankene enn dette forumet. Jeg håper også på å få høre hvordan det gikk. Ønsker så klart alt godt i fremtiden for hi, men realistisk sett tror jeg hun skiter i å oppdatere oss om hun har det fælt nå. Og det er fullt mulig hun har det.
Man kommer ganske langt med sunn fornuft, en positiv innstilling, og kanskje litt sjokolade nå og da. :D

#73 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:03

Hi

Jeg må igjen takke for så mange rause og omsorgsfulle tanker fra folk her. Jeg trodde ikke det var så mange åpne og fine sjeler. Jeg forstår at dere vil vite hva som skjedde. Uten å gå innpå for mange detaljer. Vi er ikke sammen lengre. Han tok det ikke bra. Er hos søstra mi nå. Er veldig sliten.

#74 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:08

Vis innleggAnonym bruker skrev 01 mars 2012 - 21:03:

Hi

Jeg må igjen takke for så mange rause og omsorgsfulle tanker fra folk her. Jeg trodde ikke det var så mange åpne og fine sjeler. Jeg forstår at dere vil vite hva som skjedde. Uten å gå innpå for mange detaljer. Vi er ikke sammen lengre. Han tok det ikke bra. Er hos søstra mi nå. Er veldig sliten.

Uff, jeg skjønner veldig godt at han ikke tok det bra, det hadde ikke jeg gjort heller.

Men jeg har så vondt av deg også, du fortjener bedre enn dette!

Sender deg en stor klem og håper ting går greit etterhvert, at du kan finne kjærligheten du også.

#75 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:10

Off, det var leit å høre... Det er kanskje en liten mulighet for at han vil ombestemme seg når han har fordøyet litt?

#76 UndrendeUllteppe

UndrendeUllteppe

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 4 002 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:14

Uff :-(

Kanskje han tenker litt annerledes når han får summet seg litt, kommet over det verste sjokket...eller ikke, og da har du lært en viktig lekse til neste gang kjærligheten banker på døra. For det kommer den til å gjøre, slapp av :-)

Vær med familien din nå, samle krefter og plei deg selv. Skjønner at det ikke er enkelt. Klem!

#77 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:20

Du burder ha fortalt han det FØR du hadde sex med han!!!

#78 B-real

B-real

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 126 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:27

Vis innleggAnonym bruker skrev 01 mars 2012 - 21:20:

Du burder ha fortalt han det FØR du hadde sex med han!!!

Akkurat det tror jeg HI har skjØnt for lenge siden.

#79 Mamma'n og englebaby'n

Mamma'n og englebaby'n

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 296 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 21:33

Klem til deg <3

#80 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 558 727 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 22:49

Føler med deg HI! Men jeg tror ikke det er bare meg som lurer. Ble du anmeldt av ham? Hva sa han for noe? Tror du det er håp for dere?