Gå til innhold

Dårlig norsk kunnskaper og jobbe med mennesker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det kommer veldig an på vil jeg si. Hvis personligheten er velegnet og viljen til å forstå er der så kan det godt gå helt fint selvom norsk kunnskapene ikke er så gode. Eksempelvis følges barnet mitt opp av en rekke forskjellige leger pga kronisk sykdom. Den legen som både barnet og vi liker best og som har hjulpet oss masse er fra bosnia og snakker ikke godt norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gurimalla... En saklig diskusjon inne her er neimen ikke lett.. Stakkars de uten meninger. Om jeg liker Å dele ordene, kan jeg det

 

Nei du kan ikke dele ord fordi du har lyst. Det er faktisk regler for sÅnne ting. Rettskrivingsregler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Åh gurimalla... En saklig diskusjon inne her er neimen ikke lett.. Stakkars de uten meninger. Om jeg liker Å dele ordene, kan jeg det

 

Nei du kan ikke dele ord fordi du har lyst. Det er faktisk regler for sÅnne ting. Rettskrivingsregler.

Ret tskri vin gsre gler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

"stakkars de uten meninger" Jaha? stakkars deg, av valgmulighetene ville jeg heller vært "de uten meninger" kontra deg med dine meninger, for hva mener du egentlig? Er så mye motsigende svada at jeg knapt vet hva som er hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest amandine

Om jeg liker å dele ordene, kan jeg det :)

 

post-1879-1176843571.gif

 

 

*Løskukbitchslappingbitchemoticon*

Fy fader så mye moro dere finner på hver gang jeg snur ryggen til! Tror fanden ikke jeg tør å dra på påskeferie!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...