Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Utenlendinger og kontakt støttet!

• Logg inn for å svare
69 svar til dette emnet

#61 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 11:58

Hvorfor er det alltid slik at med engang noen nevner skrivefeil, så hyler folk ut at dem har dysleksi? Det skjer på de fleste trådene jeg har lest, og syns det er så forbanna dum unnskyldning for å skrive feil.

Og enda lyver om at de har hatt 5 i norsk på videregående når setningsoppbyggingen er helt på trynet...

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 12:12

"Hadde dem lært dette i ung alder hadde kanskje dem vokst opp til Å bli normale mennesker som ikke gikk rundt og voldtar, plager norske jenter og dreper. ikke alle gjør det men mange av dem.....

Jeg mener ogsÅ at nÅr man kommer til Norge skal dem begynne pÅ norsk kurs med engang, dem skal følge norskelover og regler.
Dem stÅr for veldig mye av kriminaliteten i norge, narkotika, voldtekter, drap osv........."

HI, du vet at mye av det du skriver her, er det mange norske etniske som ogsÅ gjør. Du er klar over det, er du ikke HI?

SÅ hva slags kurs skal disse folka gÅr pÅ da, for Å lære seg folkeskikk?

#63 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 12:13

Hvorfor er det alltid slik at med engang noen nevner skrivefeil, så hyler folk ut at dem har dysleksi? Det skjer på de fleste trådene jeg har lest, og syns det er så forbanna dum unnskyldning for å skrive feil.

Og enda lyver om at de har hatt 5 i norsk på videregående når setningsoppbyggingen er helt på trynet...

Sign. deg her...

#64 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 12:20

"Hadde dem lært dette i ung alder hadde kanskje dem vokst opp til Å bli normale mennesker som ikke gikk rundt og voldtar, plager norske jenter og dreper. ikke alle gjør det men mange av dem.....

Jeg mener ogsÅ at nÅr man kommer til Norge skal dem begynne pÅ norsk kurs med engang, dem skal følge norskelover og regler.
Dem stÅr for veldig mye av kriminaliteten i norge, narkotika, voldtekter, drap osv........."

HI, du vet at mye av det du skriver her, er det mange norske etniske som ogsÅ gjør. Du er klar over det, er du ikke HI?

SÅ hva slags kurs skal disse folka gÅr pÅ da, for Å lære seg folkeskikk?

NÅr nordmenn ikke vil bli kjent med utlendinger, sÅ har man faktisk ingen steds Å lære de norske sosiale kodene fra. Sliter litt selv, ikke at jeg har dÅrlig folkeskikk, men at jeg misforstÅr en del situasjoner, ordspill, kroppssprÅk osv. Siden jeg har sÅ Å si null nære venner bortsett fra samboer. Man kan ikke lære de uskrevne sosiale kodene fra en bok eller et kurs. Man mÅ ha sosial omgang med mennesker fra den kulturen kodene stammer fra.

#65 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 12:33

Herlig tråd! God underholdning på en vanlig torsdags formiddag! :)
  • Lessismore liker dette

#66 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 13:57

Hm...når du nevner det med utlending og mord...ble ikke en etnisk norsk mann nettopp pågrepet for mord i Thailand? Damn...staten burde ha sendt han på kurs for å lære han om Thailandske skikk og bruk...slik at han ikke går og dreper Thailandske kvinner...
  • Lykkeliggift_, Patetica fåkksi og Frenzia liker dette

#67 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 14:28

De skrivers ikke med stor D hvis det ikke er begynnelsen på en stentning........

åjoda, om man mener å være på dis med noen, altså om man tiltaler noen i høflig form.

#68 Patetica fåkksi

Patetica fåkksi

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 671 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 17:47

Jeg er ikke rasist, men jeg mÅ ærlig si at det er fÅ av dem jeg liker!
HI

Jo, du er rasist, og du er ogsÅ et fordømt rævhøl.
Det er JEG som er skjøga.

#69 Gjest_Lykke Fryd ♥_*

Gjest_Lykke Fryd ♥_*
  • Gjest

Skrevet 01 mars 2012 - 20:23

Hahaha! For en fantastisk tråd :D Ler så jeg nesten skvetter i longsen!

#70 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 230 579 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 20:26

Hvem lærte folkeskikk Ander Beiring Breivik?
han er vel ingen utlending...