Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Faan.

• Logg inn for å svare
42 svar til dette emnet

#41 kamik

kamik

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 205 Innlegg:

Skrevet 12 juli 2012 - 14:52

Vis innleggsug lut skrev 12 juli 2012 - 14:19:

Vis innleggjunihåp skrev 12 juli 2012 - 12:11:

Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? .
Hahahhahahaaaaaaaaaaaaa :D :D :D :D :D :D :D
Denne rå latteren (joda, det hører jeg helt hit) indikerer muligens at det forholder seg litt annerledes. Rett og slett helt motsatt. De mest viljesterke og temperamentsfulle smårollingene blir de mest viljesterke og temperamentsfulle tenåringene? Gleder meg! Og tiårsdrømmen får bli tjueårsdrømmen.

Annonsebilag
Annonsebilag

#42 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 055 Innlegg:

Skrevet 12 juli 2012 - 15:26

Vis innleggjunihåp skrev 12 juli 2012 - 14:52:

Vis innleggsug lut skrev 12 juli 2012 - 14:19:

Vis innleggjunihåp skrev 12 juli 2012 - 12:11:

Jo mer de trasser i 3 - 4 årsalderen, jo mindre trasser de i tenåra. Eller er det feil? .
Hahahhahahaaaaaaaaaaaaa :D :D :D :D :D :D :D
Denne rå latteren (joda, det hører jeg helt hit) indikerer muligens at det forholder seg litt annerledes. Rett og slett helt motsatt. De mest viljesterke og temperamentsfulle smårollingene blir de mest viljesterke og temperamentsfulle tenåringene? Gleder meg! Og tiårsdrømmen får bli tjueårsdrømmen.
Du har oppfattet det rett. Men med et lite forbehold: jeg har ikke noe erfaring med om det motsatte kanskje også er tilfelle: at de aller greieste småbarna også blir de greieste tenåringene. I så fall kan du jo skaffe deg en sånn en bare for å balansere....

#43 kamik

kamik

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 205 Innlegg:

Skrevet 12 juli 2012 - 15:37

Ja, det er mulig at en sånn variant allerede er skaffet. Har en månedsgammel baby som sover, spiser, smiler og nesten aldri skriker... Måtte denne harmonien vare. Men jeg har lurt på omdette er sånn stille før stormen-opplegg...
Skal rapporter om en tre års tid. Og om tretten :-)