Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

5-6mnd :)

• Logg inn for å svare
590 svar til dette emnet

#441 Harfåttprinsen:)

Harfåttprinsen:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 18:52

OJ.... Her var det skrevet masse :) Koselig :)

Mamma i lykkerus :) Håpe dere ble fornøyd med bildene.. Her prøver jeg og roe i sengen å går ikke det tar vi han opp og bysser... er endel byssing på dagtid,men skjeldent på natten....

Her har prinsen hatt eget rom siden han var 3,5mnd, pga at han våknet vær kveld når vi kom og la oss, og var våken tusen ganger i løpet av natten. det fungerte kjempe bra og har ikke angret :)

Idag har vi hatt besøk,vert på trilletur x2 og ikveld kjente jeg taggene på tanna hans :)) så nå er den oppe :)

Håper alle får en fin kveld og natt :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#442 Prinsen og mamma`n :)

Prinsen og mamma`n :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 376 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 19:34

Zazzy: Kjenner også veldig på det at det hadde vært godt med en barnevakt i nærheten.. Bare for å fått litt avlastning i ny og ne, og at man kan dra til legen bla uten at sambo må ta seg fri fra jobb.. Men nå er det nå slik at vi har bosatt oss her, så vi må vel bare godta det..
Vi flyttet prinsen på eget rom når han var 5,5 mnd.. Han ble vekket av oss hele tiden, og når han itillegg våknet av seg selv var det ikke mye søvn.. Det har jo ikke akkurat bedret seg siden han flyttet dit, men det skal jo bli bedre snart ;) Men det har fungert veldig greit for oss fordi om han har vært mye våken :)

Harfåttprinsen: Endelig kom tanna :D

Vi har bare kost oss hjemme, vært ute og trillet en tur :) Prinsen har begynt å spise på tungen sin, og smatte skikkelig når han venter på mat :D Så søt der han sitter ;)

God natt :)

#443 zassy☆

zassy☆

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 966 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 20:30

Harfåttprinsen så flott at tanna er oppe :) Håper plagene slipper også nå da :)

Har dere ikke vært bekymret for krybbedød da? Det er egentlig hovedgrunnen til at jeg vil ha henne inne hos oss fram til 1 år, men samtidig har det bare vært koselig og lettvint å ha henne så nært når jeg har ammet mange ganger per natt, men nå som hun viser tendenser til å sove lenger i strekk og spise mindre på natt så vurderer jeg å flytte henne så hun skal slippe å bli forstyrret av oss hele tiden. Litt pes å få det gjort fordi sprinkelsenga må demonteres og settes sammen på nytt på hennes rom så kan liksom ikke bare prøve å ha henne der noen netter for å se hvordan det går heller for så å evt flytte henne tilbake :P
Får tenke litt mer på det, + kjøpe babycall først.

Prinsen og mamman nesten så jeg kunne tenkt meg å prøve å fått noen reservebesteforeldre til snuppa, eller spørre noen naboer om de har lyst å bli kjent med henne, hehe, men føles så vanskelig å liksom gjøre det, vil ikke plage noen heller..

Jeg startet med en ny (u)vane i kveld da, er så sliten og lei av å bysse henne ved legginga så når hun våknet første gang så la jeg henne rett og slett i vår seng, der roer hun seg med en gang og hver gang hun våknet i kveld så var det bare å gå inn å ligge litt ved siden av henne, såå mye lettere enn å stå med hodet ned i sprinkelsenga eller bysse på henne..men spørs hvor lurt det egentlig er, men uff..jeg er så sliten nå av at bare jeg må ta legginga og at hun våkner så mange ganger i løpet av kvelden at nå velger jeg det enkleste.

#444 Hannah-

Hannah-

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 535 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 20:45

Vis innleggzassy☆ skrev 12 april 2012 - 20:30:

Prinsen og mamman nesten så jeg kunne tenkt meg å prøve å fått noen reservebesteforeldre til snuppa, eller spørre noen naboer om de har lyst å bli kjent med henne, hehe, men føles så vanskelig å liksom gjøre det, vil ikke plage noen heller..

Du kjenner ikke noen i nærheten som er ufrivillig barnløse da? Jeg hadde i allefall blitt kjempeglad for å få delta i et barns liv de årene jeg ventet på å få gutten min... Hadde sett på det som at jeg fikk en gave selv, ikke som at jeg hjalp noen.

#445 1down

1down

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 311 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 21:15

Harfåttprinsen: Gratulerer med første tann :) Her er tann nr 2 på full fart opp, men hun virker ikke særlig plaget, heldigvis :)

Mamma i lykkerus: Ang det at han drar knærne oppunder seg og uler på natten - det kan ikke være pga utviklingssprang da..? Har lest et sted at babyer gjerne drømmer om det de akkurat har lært eller driver og lærer (har han ikke akkurat begynt å krabbe?), og at de da "øver" på dette i søvne. Høres jo helt merkelig ut men :)

Den 30 days videoen har jeg også tenkt å kjøpe nå! En venninne bruker den, med gode resultater. Her er det slapt som fy, går masse tur men må nok sterkere lut til :-)

Zassy: Her har hun sovet på eget rom fra 3,5 mnd og det har gått veldig fint. Syns imidlertid det er slitsomt nå som hun er så urolig om natten, for jeg føler jeg flyr inn og ut av rommet hennes en million ganger i løpet av natta! Hadde vært deilig å ha henne ved siden av meg nå, men da måtte vi som dere demontere senga for å få den inn til oss igjen, så nei.
Har selvsagt tenkt på dette med krybbedød men ligger med babycallen inntil meg og hører henne puste igjennom den, hører hver minste lyd + rommet hennes er 2 skritt unna så tror ikke det hadde hatt så mye å si om hun lå inne hos oss egentlig.
Skjønner godt at du er sliten og har behov for litt avlastning! Her har vi familie og venner i nærheten og mamma er her minst 2 ganger i uka og hjelper (triller, leker/koser, bader, steller osv) og det er kjempeherlig :)

Ang ammingen så kommer jeg til å fortsette en stund til tror jeg, i hvert fall morgen og kveld. Syns egentlig amming var bare stress i starten men nå syns jeg det er kjempekoselig og kjenner jeg ikke er helt klar for å slutte. Denne tiden går jo så fort og vi får den ALDRI tilbake :( Folk får si hva de vil :)

Herregud snuppa er blitt så rar i det siste - lager HøYE lyder av forskjellig art, ser på meg og det er som hun ser an hvilken reaksjon hun får på de forskjellige lydene. Hvis jeg ler så skratter hun godt og gjentar lyden om og om igjen :) Småpinlig å gå på butikken med en baby som kommer med de merkeligste utrop, i tide og utide :)

Leggingen gikk utrolig greit i dag, sovnet omtrent i det jeg la henne i senga og siden har det vært stille gitt :) Spent på hvordan natta blir - håper på det beste og forventer det verste :)

Gir dere kjøpegrøt til babyene deres? Hvilke typer liker de i så fall best? Jeg switcher mellom 7 ulike typer nå, for hun blir fort lei!

#446 zassy☆

zassy☆

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 966 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 21:30

haha 1down jeg leste feil og trodde du skrev: "når det gjelder amming så kommer jeg til å fortsette en stund til tror jeg. I hvert fall i morgen" :D  Helt enig ang amming, det er så kos og så lettvint, egentlig mer mas å introdusere fast føde, hehe, men det er jo gøy og da. I dag var jeg litt slem og lot lillemor smake på en lime :D fikk en surgrimase i retur, tihi. Jenta vår roper og snakker også masse når vi er ute blant folk, synes det er kjempegøy jeg, man får oppmerksomhet i hvert fall, alle snur seg og smiler, hehe.

Gir både kjøpegrøt og lager grøt jeg. 7 typer?? så mange har ikke hun fått en gang. Prøvd å gi  mer annen mat da? brød/grønnsaker osv?

Hannah kjenner ingen som er ufrivillig barnløse, heldigvis kan man vel si, men kjenner såvidt ei som har sitt eneste barnebarn i utlandet og får møtt henne kjempesjelden, har tenkt litt på å spørre henne, men er så redd for at det kanskje ikke blir godt mottatt så blir liksom ikke til at jeg gjør det. Vil ikke at noen skal føle de Må si ja, er vel typen som er litt for redd for å være til bry jeg ;)

#447 Nimas

Nimas

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 183 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 21:30

Hei damer, siden sist er det 41 nye innlegg og jeg har tråla igjennom bare de siste :D

Jeg har vært å handla babycall idag faktisk.. Litt med tanke på eget rom etterhvert. Vi har leilighet så jeg hører han men ikke før han er nokså høylytt. Vi kjøpte brukt babycall som jeg var sååå misførnøyd med.. Den bare skurra og funka ikke her nedi bunkersleiligheten vår. MEN idag hadde vi barseltreff her hjemme og ei av damene hadde med sin. Funka som bare juling når vi prøvde den ut. Dermed gikk turen rett til butikken å kjøpte inn. Barseltreff og shopping oppsummerer min dag. Pappa har passa og lagt mini og jeg tror han er sliten.. Sutrete og misførnøyd liten kar i ettermiddag vistnok :(

Vi sitter å venta på tenner (har venta leeenge) men nei da ingen tenner..

Jeg gir det meste i kjøpmat (ikke noen kokk dessverre). I grøt har vi prøvd litt forskjellig på dagtid, på kveld bruker vi Nestles god kveld grøt. Nå er ikke min lille tass kresen så han spiser det meste med god appetitt :D Er dere flink å lage mat selv? Vi har fått kjempefin stavmikser av bestemor (som ER kokk :)) Så jeg vil prøve litt på middager. Noen tips om hvor jeg finner informasjon om hjemmelaga barnemat?

#448 miepia30

miepia30

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 231 Innlegg:

Skrevet 12 april 2012 - 22:49

barebarnemat.blogspot.com

#449 Harfåttprinsen:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 13 april 2012 - 07:17

Heia damer :) Her har det blitt skrevet mye :)
Natten har vert bra.. Noen runder med smokk, ikke spist inatt :) Men var tidlig morgen :P 0630... Nå sover han igjen.. tror det tar på og få tann :/

Zazzy.. Jo vi tenkte jo på krybbedød, men jeg så ingne annen løsning dessverre :( Såå lite søvn.. han var jo konstant våken... Har kort vei til rommet hans og babycall... så føler meg rimelig trygg...
Uff ikke enkelt å være så sliten nei :/ Men må si at vi bor ganske nært familie, men min mor er gammel,og søsteren min har to selv på 4 og 6.. så vil ikke belaste henne heller... Men er litt missunelig på venner som har foreldre som er "Unge" som passer slik at de får litt kjærestetid ja.. men men, vi berger godt ;)

Prinsen og mammaen... Kan godt være han har litt separasjonsangst ja... Men tror det er viktig og kose masse på dag/kveld :)

Her går det i kjøpegrøt, Han liker ikke hvetegrøt med eple... men går mye i havregrøt her da.. Ikke 7sorter nei.. men 3 :) Har begynt med havregrøt naturell go natt grøt til kvelds nå, lager av 180ml mme, og det går ned ;)
Middag varierer jeg med og lage selv å glass... Lager ofte fiskekake,potet og gulerot... Pølse og grønnsaker..

Idag er det babytreff :) Og i kveld skal jeg og noen venniner ute en tur :)

Hvordan har natten deres vert? Planer for dagen??

#450 Prinsen og mamma`n :)

Prinsen og mamma`n :)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 376 Innlegg:

Skrevet 13 april 2012 - 08:51

Zazzy: Det er jo en mulighet å spørre noen ja.. Men det er litt ekkelt å spørre, føler som du sier at man maser.. Noen av vennene våre som ikke har barn enda, har sagt at de kan ta han noen timer, men vil at han skal sove litt bedre både på kveld og dag før noen utenfor familen kan passe han.. Synes det er så ekkelt når man må bysse å bære i langsommelige tider for at han skal sove..
Ang, krybbedød så har vi vært litt bekymret.. Men som de andre sier, vi har babycallen slik at vi hører hvert minste knusk, og rommet er 3 meter unna.. Så vi hører nok det samme der som vi ville gjort på vårt rom.. Men skjønner at du er skeptisk, men kanskje vil det føre til bedre søvn for dere alle :)

1down: Her går det i kjøpegrøt ja.. vi bytter oftest mellom 2 typer, men har en god del frukt og div i grøten..
Her kommer det også mange rare lyder når han er i pratemodus ;) Det er veldig morsomt :)

Nimas: Prinsen har ikke vært så veldig begeistret for hjemmelaget mat før, det har som regel kommet opp igjen.. Men nå vil han spise det vi spiser.. Så viss vi har mat som han kan spise, så tar jeg bare av litt mat til han før jeg har på salt eller annet krydder.. Men spiser glass når vi er borte o.l

Natten her har vært tja, som vanlig ;) Sov 1,5 time mellom hver oppvåkning.. Morgen halv 7..
Idag skal vi rydde og vaske til helgen, så skal vi gå på åpen helsestasjon for å høre om helsesøsteren har noen tips og råd ang aaaaaaaaaaaalt for lite søvn..

Hvordan gjør dere det med vedovn? Om dere har det i stuen? Vi må fyre enda, da det er litt kalt.. Og den er veldig spennende, prinsen skal dit hele tiden.. Har tenkt på å montere grind fremmom den, men så hadde det vært greit å lære ham at han ikke skal bort til ovnen, men tanke på når vi skal andre steder..

#451 Mamma i lykkerus

Mamma i lykkerus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 167 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 13 april 2012 - 20:02

1down: Her også ules det i høye toner, han er litt sjenert når vi er ute. Men her hjemme gurler og synger han som bare det! De må jo prøve ut lyder for å lære å prate. Her pleier jeg å gjenta lyden hans og da titter han opp på meg og gliser.
Vi bruker kjøpegrøt, har forsøkt å gi han hjemmelaget hirsegrøt, men han bare brekker seg og spytter det ut. Prøver å vende han til nye smaker, idag grillet vi og han fikk smake på ris med bearniesesaus. Har forsøkt med moste grønnsaker men han liker ikke konsistensen. Kokt gulrot som han får holde selv og tygge på er derimot veldig stas.
Drømming kan virke veldig riktig ja, selvom jeg vet at han har vondt i magen itillegg. Men gir jo mening, vi voksne drømmer jo også ofte om nye ting som har skjedd i hverdagen.

Blir ganske fristet til å flytte han over på eget rom når jeg leser hvor idyllisk dere forteller.. Men tror ikke vi har baller til det helt enda. Men han våkner jo så fort vi kommer inn på rommet og legger oss. Ble en liten diskusjon rundt dette i stua nå, kanskje det skjer fortere enn vi hadde tenkt. Men vi må også skru fra hverandre senga for å få flytte den...

(Her kommer det litt klaging!):
Vi har hatt en kjip diskusjon med svigermor idag. Hun skal feire bursdagen sin imorgen og vi hadde sagt at vi måtte se an om vi kom siden vi har reist så mye i det siste. (syden og lange bilturer i påsken, pluss mye urolige netter i det siste)
Så sa vi omsider at vi ikke kom og da sa hun at hun bare ville avlyse hele bursdagen.... (!?) Så følte vi oss presset til å si at vi kom allikevel, selvom ingen av oss vil. Dvs at lillemann må sitte 2 timer i bilsete, være på besøk og herjes rundt med i noen timer før vi setter oss i bilen i 2 timer igjen. Liker ikke at han sitter så mye i sete.
Det som er så irriterende er at hun tenker mer på seg selv og at hun vil se mini enn på hans helse. Kan hende det er vi som er hysteriske, men skjønner ikke hvorfor det er så big deal. Vi var jo på overnattingsbesøk hos henne i påsken.
Gubben nekter å kjøpe gave til henne fordi han er sur på henne.
Kjenner dagen imorgen blir spennende, for gubben er ikke så flink til å skule at han er sur.... Wish me luck!

God helg, damer! Måtte vi få enorme mengder søvn og miste noen kilo over natten! :D Hihi!

#452 Harfåttprinsen:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 18:48

Her var det stille :/
Vi har vert ute nesten i hele dag :) Såå godt... Natten var ikke bra.. Mange runder pga smerter i munnen til prinsen...

Hvordan gikk det i bursdag mamma i lykkerus???

Prinsen og mammaen uff slitsomt og bli vekt såå ofte ja... Vanskelig og fungere optimalt på dagtid...  Er du sikkert på at det ikke er tann på vei?? Her ble jo prinsen vår slik på natten at han våknet vær time når tanna kom....

Hvordan har dagen vert da??
Her blir det pizza og rødvin ikveld :)

ønsker alle en fin fin kveld og natt :)

#453 1down

1down

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 311 Innlegg:

Skrevet 14 april 2012 - 20:45

Mamma i lykkerus: skjønner deg godt jeg! 4 timer i bil er mye for en liten tass, i tillegg til selve bursdagen! Hvordan gikk det i dag?

Her har snuppa begynt å snu seg på magen om natta! Gjør deres det? Har øynene igjen og ser ut som om hun prøver å krabbe, og hyyyler! Sovner igjen med en gang jeg snur henne tilbake. Fant henne nettopp "jokkende" nede i fotenden, kjempefrustrert stakkar :)

Og tann nr 2 kom igjennom i dag :) Håper det blir en stund til neste, hadde vært greit med noen rolige netter igjen :)

#454 zassy☆

zassy☆

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 966 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 09:52

Hei dere :) vært noen krevende våkennetter her, men i natt sov hun mestparten av natta i egen seng, men ammet henne 3!! ganger :/  Nå har vi bestemt oss for å flytte henne på eget rom, må bare kjøpe babycall først, hvilken har dere? ønsker egentlig ikke å bruke kjempemye penger på det, men virker som kvaliteten er etter prisen, det er jo en investering også :)

Min har ikke begynt å snu seg om natta men så har hun ammeputen liggende rundt hodet for hun må ha noe å legge nesa mot når hun sover så er egentlig ikke plass til å snu seg så veldig.

Håper dere har en fin dag!

#455 Nimas

Nimas

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 183 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 10:47

Jeg kjøpte babycall som fungerer for ett par dager siden. Hadde en kjempejakt for å finne en, det ble en avent 535 (du får den opp om du googler det nummeret). Det ble denne da jeg lånte en som fungerte her, mulig en billigere avent også hadde fungert. Men samtidig elsker jeg funksjoner som temperatur, mulighet til å snakke med han, musikk osv..

Jeg hadde en supernova colorvision og den skurra og ikke kunne vi se han heller pga av forstyrrelser/skurring. Kjøpte en fra biltema og en som var best i test på klikk.no men nei da, noe dritt alle sammen.. Helt til jeg fant denne :)

Dagen i går var preget av sutring og for lite soving. Våkna en gang helt hysterisk etter legging, men sovna godt når han endelig roa seg ned. I natt var han veeldig våken k 0445, men fant søvnen igjen etter en god stund. 0645 sto vi opp. Ikke ville han ha grøt og var sur som ett uvær. Tilslutt fikk han ei flaske og roa seg i fanget, slik kosa vi til vi gikk på senga og dubba fra 08- 0945 :)

Nå kommer bestemor og bestefar på besøk, og sola skinner så vi må nok på trilletur og utnytte dette skjeldne fenomenet :) Håper dere får en flott dag damer :)

#456 Hannah-

Hannah-

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 535 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 16:02

Vi har en enklere type avent babycall, men jeg vet ikke hva mer den heter. Mannen som kjøpte den før fødselen. ;) Den har fungert bra hele tiden, god lyd, men etter at vi begynte å legge han vesentlig tidligere enn oss selv, så har jeg tenkt at det hadde vært greit med temperaturvisning også. Og kamera når det en sjelden gang blir stille litt i lengste laget. Surt å risikere å vekke han ved å gå inn fordi man blir bekymret liksom. ;)

Her har vi hatt flere gode netter nå. Noen få oppvåkninger hvor han har sovnet raskt igjen, og urolig søvn fra 5-6 tiden (står opp ca 7), men det er helt fantastisk i forhold til hva vi er vant til. :) Vet ikke om det skyldes at vi har på litt lys eller at jeg har begynt å spise sunnere så han muligens er bedre i magen. Men tør ikke å la være noen av delene nå. :P

Ellers har den første tannen plutselig kommet. Og det helt uten at vi har merket noenting hverken på humør eller søvn. :) Han biter oss hardt i fingrene (det har han gjort i flere mnd) og i dag merket plutselig pappaen at det gjorde litt vondere enn vanlig. ;)

#457 Harfåttprinsen:)

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 419 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 18:27

Go kveld damer :) Her har natten til idag vert grei... I dag har vi vert masse ute i det fine været :)

Vi har super nova babycall... koster endel men er kjempe bra :) Viser tempratur også :)

1down :) her haddehan en slik periode med snuing, men det har godt over igjen :) Artig med ennå en tann da :)

Zazzy :) Uff det hørtes utrolig slitsomt ut.. vanskelig og fungere å ha energi når mann får såå lite søvn...

Nimas ;) slitsomt med suttredager.. men heldigvis er det flere koslige dager enn sutredager ;) hehe... Vi har supernova og er fornøyd med den :) Men vi erjo såå forskjellige alle sammen:) Har ikke opplevd skurring vi ;)

Hannah :) det er ikke tanna som har gjort til at dere har hatt urolige netter i forkant da?? Slik var det her :) Men flott at nettene er bedre :)

Her har prinsen sovnet nå :) Vi skal kose oss med vaffler :)
Håper dere har hatt en fin dag og får en fin natt :)

#458 Mamma i lykkerus

Mamma i lykkerus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 167 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 15 april 2012 - 19:11

1down: Her sover mini på magen (......!) og det har han gjort siden han var bare noen uker gammel. Han har nektet å sove på ryggen siden da. Han har vært sterk i nakken hele tiden og vi er veldig obs på å titte på ham om natten. Men slik har det bare blitt. Tror ikke det er så farlig når de er sterke i nakken, og bruker de smokk er jo sjansen for krybbedød mindre.

Bursdagen gikk bra, men vi brukte jo hele dagen på turen og var utslitt når vi kom hjem. Nå har vi gitt beskjed at i tiden fremover får folk som ønsker å se mini komme til oss. Strengt, men føler ikke vi har gjort noe annet enn å reise rundt og "vise frem" gullet siden vi kom hjem fra sykehuset. Ikke vårt problem at folk bor langt unna.

Vi har den Nova-babycallen, fornøyd med den. Men den er ikke helt til å stole på, noen ganger reagerer ikke på lave lyder, andre ganger er den kjempesensitiv.

Jeg har fått sove på gjesterommet inatt og mini har sovet med pappaen. Det er Så deilig å få ordentlig dyp søvn noen timer sammenhengende! Vi skal gjøre noen småting på rommet hans, så skal han over på eget rom her også. Tror alle sover bedre slik.

I dag har vi vært på loppemarked på en skole like ved her vi bor. Endte opp med litt krimskrams, storfornøyd! :D

#459 zassy☆

zassy☆

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 966 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 19:41

Endte med at jeg bestilte avent 535 så nå gleder jeg meg bare til vi får den i posten og at vi kan flytte henne på eget rom, blir spennende. Mens vi venter har vi dyttet senga hennes så langt unna vår som mulig for å se om det kan hjelpe, har jo hatt den klin inntil vår så kanskje ikke så rart at hun våkner bare jeg brer på meg dyna. Har brukt mye tid på legging i kveld men nå sover hun og i sin egen seng, håper det varer.

Der hyler hun gitt!! hehe, skriver mer senere ;)

#460 Hannah-

Hannah-

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 535 Innlegg:

Skrevet 15 april 2012 - 20:01

Vis innleggHarfåttprinsen:) skrev 15 april 2012 - 18:27:

Hannah :) det er ikke tanna som har gjort til at dere har hatt urolige netter i forkant da?? Slik var det her :) Men flott at nettene er bedre :)

Jeg vet ikke, har ingen erfaring med tannfrembrudd fra før. :P Men kan det være det så lang tid i forkant altså? Husker ikke helt nøyaktig, men det må da ha holdt på i minst et par uker... Hvis det var pga tanna så gruer jeg meg til neste..!