Harfåttprinsen: Gratulerer med første tann

Her er tann nr 2 på full fart opp, men hun virker ikke særlig plaget, heldigvis
Mamma i lykkerus: Ang det at han drar knærne oppunder seg og uler på natten - det kan ikke være pga utviklingssprang da..? Har lest et sted at babyer gjerne drømmer om det de akkurat har lært eller driver og lærer (har han ikke akkurat begynt å krabbe?), og at de da "øver" på dette i søvne. Høres jo helt merkelig ut men
Den 30 days videoen har jeg også tenkt å kjøpe nå! En venninne bruker den, med gode resultater. Her er det slapt som fy, går masse tur men må nok sterkere lut til :-)
Zassy: Her har hun sovet på eget rom fra 3,5 mnd og det har gått veldig fint. Syns imidlertid det er slitsomt nå som hun er så urolig om natten, for jeg føler jeg flyr inn og ut av rommet hennes en million ganger i løpet av natta! Hadde vært deilig å ha henne ved siden av meg nå, men da måtte vi som dere demontere senga for å få den inn til oss igjen, så nei.
Har selvsagt tenkt på dette med krybbedød men ligger med babycallen inntil meg og hører henne puste igjennom den, hører hver minste lyd + rommet hennes er 2 skritt unna så tror ikke det hadde hatt så mye å si om hun lå inne hos oss egentlig.
Skjønner godt at du er sliten og har behov for litt avlastning! Her har vi familie og venner i nærheten og mamma er her minst 2 ganger i uka og hjelper (triller, leker/koser, bader, steller osv) og det er kjempeherlig
Ang ammingen så kommer jeg til å fortsette en stund til tror jeg, i hvert fall morgen og kveld. Syns egentlig amming var bare stress i starten men nå syns jeg det er kjempekoselig og kjenner jeg ikke er helt klar for å slutte. Denne tiden går jo så fort og vi får den ALDRI tilbake

Folk får si hva de vil
Herregud snuppa er blitt så rar i det siste - lager HøYE lyder av forskjellig art, ser på meg og det er som hun ser an hvilken reaksjon hun får på de forskjellige lydene. Hvis jeg ler så skratter hun godt og gjentar lyden om og om igjen

Småpinlig å gå på butikken med en baby som kommer med de merkeligste utrop, i tide og utide
Leggingen gikk utrolig greit i dag, sovnet omtrent i det jeg la henne i senga og siden har det vært stille gitt

Spent på hvordan natta blir - håper på det beste og forventer det verste
Gir dere kjøpegrøt til babyene deres? Hvilke typer liker de i så fall best? Jeg switcher mellom 7 ulike typer nå, for hun blir fort lei!