Gå til innhold

5-6mnd :)


Harfåttprinsen:)

Anbefalte innlegg

Her har vi en ny tråd der vi kan dele hvordan dagene,kveldene og netterne er damer :) Har jo skrevet sååå mye på 4mnd ;) å de er jo ikke 4mnd lengre :)

 

Håper vi alle kan fortsette og dele erfaringer,hvordan vi har det osv :)

 

Er blitt gla i denne tråden og er evig takknemmelig for at dere finnes damer :)

 

Samtidlig ønsker vi nye VELKOMMEN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go kveld damer :) Hvordan har dagen vert??

Her har vi kost oss med masse besøk :) :) Og i ettermiddag har vi vert på trilletur :) Godt og koslig :) Prinsen har vert flink til og sove idag, og vert i godt humør :) Sovnet nå :) Håper natten blir super :)

 

Ja skal se han begynner og krype snart ja :) Han er jo fra A-B ganske kjapt nå også :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var inne aa smugtitta litt paa 4mnd traaden, saa jeg blir gjerne med her :)

 

Min lille er 6.5mnd. Han har begynt aa bare sove 30 minutters lurer, og jeg er ikke helt fornöyd med det. I gjengjeld sovner han jo tidligere paa kvelden. I dag var han i drömmeland allerede 18.30, og det var uten aa ha spist opp gröten sin. Han var saa trött at han smurte alt som var rundt i ansiktet mens han egentlig prövde aa gni seg i öynene. Stakkar liten.

Faar se om han vaakner flere ganger for mat i natt da naar han ikke spiste opp alt..

I natt var han nemlig flink og vaakner "bare" ca 00.00 og 02.00 (kl 07.00 er det morgen). Vanligvis vaakner han ogsaa kl 05.00. Haaper det er en trend at han kutter ut nattmaaltidene av seg selv. Jeg er saa trött om natta at jeg nesten spyr. Helt sant!

Har drevet siste uken med "sove-av-seg-selv-uten-graat" noe som har gaatt over all forventning. Men om natten er jeg svak. Jeg legger han gjerne i senga si etter förste ammingen, men etter kl 02.00 tar jeg ham opp i min seng. Da sovner han mye fortere, og det skal sies at jeg er en mye bedre mamma etter en "god" natts sövn.

Jeg har tenkt at jeg faar ta det litt etter litt. Har ikke daarlig tid, for han begynner ikke i barnehagen för i September. Det eneste er at mannen gjerne vil ha meg tilbake paa soverommet. Jeg prövde for noen uker siden, men traskingen mellom rommene paa natten var ikke noe kult, saa jeg sover hos bebis.

 

Dette ble litt langt :)

 

Skal nok väre mer aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Lanzarotejenta:) Velkommen :) Har du skrevet for en stund tilbake i 4mnd tråden???

 

Ja 30 min dupper er ett eget fennomen :o hehe her går det i alt fra 30-60min da,men merker at standaren er 40 min :P hehe

Skjønner det er lett å ta han sammen med deg ja, min prins sover best alene :) så disse små er så forskjellig :)

Er du gammel da? og hvor bor du??

Hvor mye fast føde får prinsen din??

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Hei,

 

Håper jeg kan være med å dele deres erfaringer :)

Hvor gamle er ungene deres?

Jeg har en sønn på 5 mnd + 1 uke.

 

Har dere begynt med fast føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Har ei jente som er 5 og ein halv mnd. Ho er sjølvsagt verdens finaste og snillaste :P (Som alle dei andre her inne) ;) Ho "et" eigentleg KUN pupp, men har så vidt begynt å gi litt graut. Det ser ut som det kan gå rette vegen. For ho smattar den i seg på eit vis. Er så søtt atte! Elles er ho veeeeeeldig a-menneske. Legg seg for natta kl fem (!!!), og søv då til ca 1-2 om natta. Då får ho pupp og sovner umiddelbart igjen. Bæsjer nesten KVAR dag kl fem om morgonen, og då er det berre å stå opp og vere klar til ny dag...zzz. Søv som regel to dubber i løpet av dagen. (på den første søv eg og) Ho greier å rulle frå rygg til mage, men ikkje tilbake.. åler seg på ryggen rundt på golvet. Artig :) Alltid blid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isimagen :) Selvfølgelig kan du være med :)

 

Min sønn blir 6mnd 11mars :) Han får grøt x3 og litt middagsmat, ammer ikke får MME :)

Hvordan sover din sønn dag og natt da??

 

Fin kveld ønskes dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bondejenta:) Velkommen :) Flink jente du har da :) :) Det var tidlig natt :) Men så lenge det fungerer for dere er det jo det beste :) Men tidligt og stå opp 05 da... :/ men men ....

Sover hun lange dupper da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har seg t det til henne "Harfåttprinsen". Det er aaaalt for tidleg å stå opp. Men ho høyrer ikkje på meg i det heile tatt ;) Har to andre småfrøkener også, så for å ikkje vekkje dei sååå tidleg, tek eg med meg minstejenta på stua og ser "Dinner dates" som begynner halv seks på TLC trur eg det er ;) Ho legg seg ca åtte-ni-ti-tida og søv ei god to-tre timers. Den andre i to-tida i ca ein-to timar. Hadde vore kjekt om ho la seg LITT seinare og kanskje sto opp LITT seinare om morgonen. Men men.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

 

Min sønn blir 6mnd 11mars :) Han får grøt x3 og litt middagsmat, ammer ikke får MME :)

Hvordan sover din sønn dag og natt da??

 

 

Gutten min blir 6 mnd 18. mars - så våre er tilnærmet jevngamle! Min får grønnsaksmos på formiddagen og grøt i 17-18-tiden. Begynner med 3. måltid om ett par uker tenker jeg.

 

Han sover gode lurer om dagen: 1 - 2,5 timer.

Om natten har han hatt gode og dårlige perioder. Han sov inntil 7 timer i strekk i noen uker, men de siste ukene nå får jeg maks 2-3 timer med søvn i strekk :( Så nå har jeg begynt å legge meg og sove i hans morgenlur. Blir jo helt utslitt ellers!

 

Dersom han ikke får pupp om natten ligger han bare våken, babler og er blid (irriterende søtt). Når tenker dere å begynne nattavvenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Lillegull er snart 6 mnd. (14.mars)

 

Han spiser grøt til morgenen, litt most frukt etter en stund, så middagsglass, og grøt før han legger seg.

 

På dagen sover han alt fra 30min,45min -> 2timer.

 

Han er fortsatt våken endel på natten, noe som jeg begynner å bli sliten av :( Våkner for flaske ca 00:00 og 02:00, våkner også i 4-5tiden, men spiser sjeldent mye da, ligger kun og snakker og vil ikke sove.. Klarer etter 1-1.5time å få han til å roe seg igjen og sovne til 6-7 tiden.

Noen som har tips til hvordan jeg kan forlenge natten hans?

Jeg gir kun MME. Når kan jeg begynne med "avvenning"?

 

Han må også vugges i søvn som regel og vil ikke sove på dagen(hyler i et sett!) Skulle ønsket han fant roen selv. Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så mye på avvenning egentlig, her sover han somregel fra 20-05 før han får mat, dette har han regulert selv etter at jeg har begynt og gitt han grøtx3... men det varierer jo fra natt til natt.. men spiser somregel bare 1gang.. morgen kl 07...

 

LilleGull2011... Hei på deg :) Her måtte han bysses isøvn, men vi har avvennet han det ved og bysse mindre og mindre, (over en lang periode altså..) Bysse han til det er like før han sovner, legg han ned, våkner han,ta han opp igjen og gjenta dette maaange ganger helt til det fungerer... trapp ned etter vert som du oppnår at han sovner... Byss mindre og mindre over tid :) Det fungerte her... Selv om han av og til har tilbakefall og nekter og sovne av seg selv... :/ da starter vi på igjen :)

Drikker han mye mme iløpe av en dag da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

Lillegull er snart 6 mnd. (14.mars)

 

Han spiser grøt til morgenen, litt most frukt etter en stund, så middagsglass, og grøt før han legger seg.

 

På dagen sover han alt fra 30min,45min -> 2timer.

 

Han er fortsatt våken endel på natten, noe som jeg begynner å bli sliten av :( Våkner for flaske ca 00:00 og 02:00, våkner også i 4-5tiden, men spiser sjeldent mye da, ligger kun og snakker og vil ikke sove.. Klarer etter 1-1.5time å få han til å roe seg igjen og sovne til 6-7 tiden.

Noen som har tips til hvordan jeg kan forlenge natten hans?

Jeg gir kun MME. Når kan jeg begynne med "avvenning"?

 

Han må også vugges i søvn som regel og vil ikke sove på dagen(hyler i et sett!) Skulle ønsket han fant roen selv. Tips mottas med takk!

 

Jenta mi vert 6 mnd den 14.mars også :) Ho vaknar "skikkeleg" mellom 7 og 8 om morgonen (søv veldig uroleg frå 4-5),søv ein halv time ein gong mellom 8.30 og 9.30.Legg seg igjen mellom 10.30 og 11.30,og søv då 2-3 timar.Så legg ho seg igjen seinast 16,og er me heldige søv ho i 1 time (om det vert kortare vert ho utruleg sutrete).Så legg ho se for kvelden mellom 19 og 20, og søv heile natta :) Når det gjeld måltid så ammar eg litt i senga med ein gong ho vaknar (har ikkje så mykje mjølk,så det er lite),så får ho litt sviskemos før første duppen (dette gir eg pga hard mage).Utenom dette får ho mme 3 gonger for dagen,og graut ein gong for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tenkt så mye på avvenning egentlig, her sover han somregel fra 20-05 før han får mat, dette har han regulert selv etter at jeg har begynt og gitt han grøtx3... men det varierer jo fra natt til natt.. men spiser somregel bare 1gang.. morgen kl 07...

 

LilleGull2011... Hei på deg :) Her måtte han bysses isøvn, men vi har avvennet han det ved og bysse mindre og mindre, (over en lang periode altså..) Bysse han til det er like før han sovner, legg han ned, våkner han,ta han opp igjen og gjenta dette maaange ganger helt til det fungerer... trapp ned etter vert som du oppnår at han sovner... Byss mindre og mindre over tid :) Det fungerte her... Selv om han av og til har tilbakefall og nekter og sovne av seg selv... :/ da starter vi på igjen :)

Drikker han mye mme iløpe av en dag da??

 

Har prøvd dette, men er nok ikke så veldig flink :( og lillegull er sta som et esel! Får han det ikke slik han vil - hyler han!

Men får prøve igjen. Orker ikke å vugge rundt på en 1-åring akkurat!

Han er ikke så glad i MME om dagen. Ligger mer å biter på tutten (pga.tennene). Hva skal jeg gjøre? Tror du at han får i seg for lite væske i løpet av dagen? (gir han vann til måltidene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

 

Han er fortsatt våken endel på natten, noe som jeg begynner å bli sliten av :( Våkner for flaske ca 00:00 og 02:00, våkner også i 4-5tiden, men spiser sjeldent mye da, ligger kun og snakker og vil ikke sove.. Klarer etter 1-1.5time å få han til å roe seg igjen og sovne til 6-7 tiden.

Noen som har tips til hvordan jeg kan forlenge natten hans?

Jeg gir kun MME. Når kan jeg begynne med "avvenning"?

 

Han må også vugges i søvn som regel og vil ikke sove på dagen(hyler i et sett!) Skulle ønsket han fant roen selv. Tips mottas med takk!

 

Vedr. nattavvenning har vi planer om å begynne med det når han får 3 måltider på dagen. Tror det var hos "Sove Karin" jeg leste at man egentlig kan begynne avvenning når de får 2 fulle måltider, men jeg vil vente litt lenger fordi han virker så sulten på natta.

 

Min gutt finner stort sett alltid roen selv (hurra!), både på dag og natt. Mine råd:

 

- Vær ekstra påpasselig på NåR du legger han. At han er trøtt, men ikke overtrøtt. "Timing" er helt uvurderlig. Jeg logger all søvn og pupp/mat - så jeg vet nøyaktig når jeg må legge han. Hvis jeg legger han for tidlig eller for sent ift dette blir det masse gråt og leggingen tar laaang tid.

 

- Min gutt sover best på siden og koser med kanten av skinnfellen i ansiktet sitt. Jeg har bygd opp med sammenrullede helsetepper under kanten på skinnfellen, slik at det går litt opp langs kroppen hans på alle kanter (som en liten grop han sover i). Han tar selv tak i skinnfellen og dytter nesa godt inni den - elsker å kose sånn. Skinnfellen er korthåret, så jeg er ikke så redd for at han ikke får puste. Fordelen er at smokken holdes på plass når han ligger sånn ;)

 

Nå er han helt avhengig av å sove sånn: på siden, med smokk og med trynet godt planta inn i skinnfellen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her jeg også, snuppa er 6.5 mnd. Kjempefin tråd :)

 

Her har vi natt fra 19.30 til 06.30, helt uavbrutt :) Har vært sånn noen mnd. Tar 2-3 dupper på dagtid, men de er veldig korte.

Litt bortskjemt med at jeg bysser i søvn, men tror ikke det har gjort så mye, for hun sovner oftere og oftere av seg selv etter å ha pludret ei lita stund.

 

Mat går det strålende med, hun har ei diagnose som krever ganske mange ekstra kalorier, og spiser 4 stoooore måltider pr dag. Pupp 3 ganger pr dag, skulle ønske det var oftere, men det har hun rett og slett ikke plass til.

 

Verdens skjønneste og blideste gull, som helt sikkert deres skjønninger også er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Hiver meg på her jeg også, snuppa er 6.5 mnd. Kjempefin tråd :)

 

Her har vi natt fra 19.30 til 06.30, helt uavbrutt :) Har vært sånn noen mnd. Tar 2-3 dupper på dagtid, men de er veldig korte.

Litt bortskjemt med at jeg bysser i søvn, men tror ikke det har gjort så mye, for hun sovner oftere og oftere av seg selv etter å ha pludret ei lita stund.

 

Mat går det strålende med, hun har ei diagnose som krever ganske mange ekstra kalorier, og spiser 4 stoooore måltider pr dag. Pupp 3 ganger pr dag, skulle ønske det var oftere, men det har hun rett og slett ikke plass til.

 

Verdens skjønneste og blideste gull, som helt sikkert deres skjønninger også er ;)

 

Velkommen hit :)

 

19:30 - 06:30 ? Lucky you!! Tror jeg hadde våkna av meg selv midt på natta og gått inn for å se om han pusta hvis han sov så lenge. Hehe.

 

Bah. Men nå er klokka mye. Må få meg litt søvn før maset begynner ;)

 

God natt jenter! Lykke til i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fortsatt våken endel på natten, noe som jeg begynner å bli sliten av :( Våkner for flaske ca 00:00 og 02:00, våkner også i 4-5tiden, men spiser sjeldent mye da, ligger kun og snakker og vil ikke sove.. Klarer etter 1-1.5time å få han til å roe seg igjen og sovne til 6-7 tiden.

Noen som har tips til hvordan jeg kan forlenge natten hans?

Jeg gir kun MME. Når kan jeg begynne med "avvenning"?

 

Han må også vugges i søvn som regel og vil ikke sove på dagen(hyler i et sett!) Skulle ønsket han fant roen selv. Tips mottas med takk!

 

Vedr. nattavvenning har vi planer om å begynne med det når han får 3 måltider på dagen. Tror det var hos "Sove Karin" jeg leste at man egentlig kan begynne avvenning når de får 2 fulle måltider, men jeg vil vente litt lenger fordi han virker så sulten på natta.

 

Min gutt finner stort sett alltid roen selv (hurra!), både på dag og natt. Mine råd:

 

- Vær ekstra påpasselig på NåR du legger han. At han er trøtt, men ikke overtrøtt. "Timing" er helt uvurderlig. Jeg logger all søvn og pupp/mat - så jeg vet nøyaktig når jeg må legge han. Hvis jeg legger han for tidlig eller for sent ift dette blir det masse gråt og leggingen tar laaang tid.

 

- Min gutt sover best på siden og koser med kanten av skinnfellen i ansiktet sitt. Jeg har bygd opp med sammenrullede helsetepper under kanten på skinnfellen, slik at det går litt opp langs kroppen hans på alle kanter (som en liten grop han sover i). Han tar selv tak i skinnfellen og dytter nesa godt inni den - elsker å kose sånn. Skinnfellen er korthåret, så jeg er ikke så redd for at han ikke får puste. Fordelen er at smokken holdes på plass når han ligger sånn ;)

 

Nå er han helt avhengig av å sove sånn: på siden, med smokk og med trynet godt planta inn i skinnfellen :)

 

 

Du er jammen heldig!

Takk for tipset! Skal prøve å gjøre det samme som deg! Her har jeg tullet et teppe godt rundt ham og lagt kosebamsen tett inntil fjeset. Men han beveger seg på kryss og tvers av hele sengen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her jeg også, min lillemann blir 6mnd den 4.mars :) Her her nå dagene noe helt annet, vi sleit med kolikk til han var 4,5 mnd (født 6 uker for tidlig så dermed fikk vi en lang kolikkperiode + operasjon for lyskebrokk)

 

Nå koser vi oss endelig:) Vi har begynt å få rutiner som andre har øvd på lenge og guri så deilig. Vi er velkjent med 30 min dubber, han slår til med 1 time i større grad enn før det skal nevnes. Ellers får han MME, har prøvd med litt smaksprøver men vi har hatt så mye magetrøbbel så vi drøyer litt med maten. Kveldene går bedre og bedre her, vi var jo i sengs så sent som 23-0030 tidliger men nå er det natt rundt 20.00-2030 og det er vi fornøyd med :D

 

Hvordan er det med det motoriske hos dere da lurer jeg litt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer her jeg også, min lillemann blir 6mnd den 4.mars :) Her her nå dagene noe helt annet, vi sleit med kolikk til han var 4,5 mnd (født 6 uker for tidlig så dermed fikk vi en lang kolikkperiode + operasjon for lyskebrokk)

 

Nå koser vi oss endelig:) Vi har begynt å få rutiner som andre har øvd på lenge og guri så deilig. Vi er velkjent med 30 min dubber, han slår til med 1 time i større grad enn før det skal nevnes. Ellers får han MME, har prøvd med litt smaksprøver men vi har hatt så mye magetrøbbel så vi drøyer litt med maten. Kveldene går bedre og bedre her, vi var jo i sengs så sent som 23-0030 tidliger men nå er det natt rundt 20.00-2030 og det er vi fornøyd med :D

 

Hvordan er det med det motoriske hos dere da lurer jeg litt på?

 

Grovmotorisk så kan hun rulle fra mage til rygg, men ikke omvendt!!! Pussig, det er jo andre veien det bruker å være. Hun HATER å ligge på magen, men det er nok et dårlig mønster hun har kommet inn i. Når hun da klarer å snu seg, så er det ikke lett å trene opp styrke heller. Går noen minutter når jeg underholder henne, så er hun fast bestemt på å kome seg på magen.

 

Hun klarer å bevege seg bra rundt, så å lufte rumpa er ikke så lett lengre det heller. Hun ligger garantert ikke på tisselaken etter noen minutter, og nå er jeg lei av å vaske leketeppet! Eller av å å ta opp ei jente i en tissedam på gulvet... Jaja... sånn er det her ;) Hun vil IKKE ligge inntil meg lengre, skal sitte med rak rygg på fanget. Hun må få med seg atl som skjer, og Må ha overblikk.

 

Finmotorisk så er hun flink å gripe tærna, og klarer alltid å dra av sokkene. Hun elsker fargerike sokker, da blir hun nesten paralysert :) Hun har ganske bra kontroll på leker, og er flink til å gripe etter detaljer, men det går jo litt fort i svingene innimellom.

 

Hun er ei flott jente, som slett ikke er tidlig ute med noe. Men heeelt perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillemann er nettopp blitt 6 mnd :)

Han spiser 3 faste måltid for dagen. Grøt+fruk til lunsj, middag og grøt+frukt til kvelds.

Han er en liten luring som aldri sovner før mellom 23-24 på kvelden, men til gjengjeld sover han til 09:30 stort sett. Ingen mat eller oppvåkninger på natten.

Nå er han blitt så forkjølet stakkars. I dag har ikke vært noen god dag. Sovet lite pga hoste :( Men ellers er han en rolig og blid tass.

Tror ikke det er så lenge til det dukker opp en tann. Ser at det er kul nede på gommene å han elsker at jeg pusser med tannkosten der (driver litt tørrtrening Hehehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BRa at du flyttet oss til en ny tråd, harfåttprinsen:) De er jo ikke lengre 4 mnd og små, de er jo snart 6 mnd og stooore :)

Vi har hatt en god natt i natt med kun en oppvåkning, fikk da mat :) Enten er det tilfeldig eller så er det fordi jeg puttet i ham litt ekstra mat i går ;) hvem vet ;)

 

Håper alle får en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her, fin tråd :) Jenta mi blir 6 mnd 3. mars :)

 

Har gitt henne smaksprøver en måneds tid, og nå har vi begynt med grøt - er straks oppe i full porsjon. Gir henne dette foreløpig på formiddagen, men lurer på å flytte det til kvelden når vi er oppe i full porsjon og jeg ser at det går greit. Har begynt å gi henne en flaske mme om ettermiddagen, for nå tar hun endelig flaska og jeg er livredd for at hun skal nekte igjen :)

 

Legger seg for kvelden kl 19, sover til ca 03, får mat og sover igjen til ca 07. Fantastisk etter en laaaang periode med oppvåkninger annenhver time natten igjennom :)

 

Sliter med dagsovingen, sover kun i vogn, 3 dupper. Første ca kl 9, den varer max 40 min. Så igjen ca 12, sover da som regel 1 1/2 time. Prøver å få til en dupp igjen rundt 16, men dette har blitt veldig vanskelig i det siste! Hun vil rett og slett ikke.... Lurer på om dette er et tegn på at vi bør kutte til 2 dupper? Er ikke dette litt tidlig? Og tenker da at hun kommer til å få for lite søvn på dagtid? Erfaringer noen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Prinsen og mamma`n :)' timestamp='1330413892' post='144036292]

BRa at du flyttet oss til en ny tråd, harfåttprinsen:) De er jo ikke lengre 4 mnd og små, de er jo snart 6 mnd og stooore :)

Vi har hatt en god natt i natt med kun en oppvåkning, fikk da mat :) Enten er det tilfeldig eller så er det fordi jeg puttet i ham litt ekstra mat i går ;) hvem vet ;)

 

Håper alle får en fin dag:)

 

Ja det var kanskje greit :) Har jo kommet mange flotte damer til ;)

 

Håper denne tråden kan bli bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det jo kommet mange :) kjempe gøy :)

Ser at vi har det nogenlunde likens mange av oss :) Dette med dagsoving er virkelig ett puslespill.. ser det er mange som sover 30-60min dupper så det er sikkert vanlig :P hehe

her må prinsen helst ha 4dupper spesielt vist vi står opp 07..

han sover ikke mer en 1t igangen, somregel 40 min... Så her kan vi ikke kutte ennå... :)

I natt sov han fra 1930-04 fikk mat og sov til 06. men vi lå til 07, nå sover han første dupp :)

Han var såå kry i ste,rullet av teppet og på stuegolvet ;)

 

Vi kunne nå alle skrevet litt om rutinene våre får en dag?? Vist dere er inntrisert i det damer?

 

Her starter morgenen ca 07.. Alt blir jo ca tid her ;)

Stell og melk kl 0730...

Litt tid i vippestolen så maten får synke ;)

Så leking på gulvet, rulling og åling...

Dupp fra 08.30-0930

Grøt når han har våknet litt...

Leketid og innsmørring med krem,har atopisk eksm, så vi må smørre endel..

1130 dupp igjen...

våkner da alt fra 12-1230...

1230, grøt og frukt...

Så er det litt tid i vippestol ( ser somregel på at jeg rydder osv)

Så litt leking igjen...

1430 dupp..

så melk når han våkner.. og litt middag :)

Så siste dupp fra 1630-1730 ca...

Grøt kl 18, kveldstell en liten stund etterpå...

Så litt kosing på gulvet... er ikke så mye kosegutt i fanget lenger :P mest nyskjerrig på andre ting når han sitter i fanget :P

Så får han melkeflasken sin i sengen 19 og sovner somregel en liten stund etterpå :)

 

Jeg er 24 år og førstegangsmamma ;)

Håpe alle har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...