januarbaby012 skrev 24 februar 2012 - 15:48:
Hvordan er formen deres to eller tre mnd etter fødsel ?
Formen og vekten til deres lille??
Jeg er egentlig i god form etter fødsel, men jeg er dødstrøtt og enkelte dager har jeg null energi, vondt i alle ledd og hele kroppen + at jeg føler meg slapp. alle blodprøvene var fine men kjønner ikke hvorfor er jeg så trøtt, sliten og søvnig. Selv om min lille er snill både på dag og natt, han sover sover og sover mye. Han veier snart 6 kg

skikkelig rund og god er han
åsen er med dere/ deres småtrollene?
Nå er min lille 11 uker, og sist jeg veide og målte var han 8 uker. Da var han 5555gr og 61 cm

Han er sterk i nakken, liker godt å ligge på magen! Også prater han masse, og er stort sett kjempe blid når han er våken. Han er våken i 1-1,5 time før han trenger å sove. Går veldig opp og ned med dagsovinga, og sover best hvis jeg triller. Sover han inne sover han i 5-15 min av gangen, aaaalt for lite. Til natta derimot legger jeg han innen kl 19, og jeg legger han bare ned også sovner han av seg selv etterhvert.
Jeg hadde keisersnitt (ikke planlagt), og formen har igrunn vært god hele veien. Hadde bare en periode jeg måtte være forsiktig med løfting og også trilling av vogn..men nå merker jeg ingenting til det, og har også begynt å trene igjen! Har alltid trengt myyyye søvn, men etter at lille ble født så trenger jeg absolutt ikke like mye. Men jeg er helt amøbe dagen etter en veldig urolig natt, men de kan jeg heldigvis telle på en hånd. Idag ble dessverre en sånn dag, så snart natta her jah!