Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Gikk inn til legen og følte meg som en 30åring, kom ut igjen som en 60åring.

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 12:47

Overgangsalderen gitt. Og alt jeg skulle sjekkes for var innbildt svangerskap.
3 uker over tiden og 2 negative tester så fant jeg ut at Dr. Laura måtte besøkes. Jeg viste jo at jeg var i begynnelsen av overgangen (har jo bare svetta som en gris i 10 år). Så nå begynner jeg virkelig å bli gammal, og jeg som knapt er fylt 40.

Største fordelen må bli at mensen forsvinner til slutt. Og man kan ha sex som kaniner uten å tenke på prevansjon. Foruten det så finner jeg ingen andre positive egenskaper.

Får korke av en flaske Masi i kveld og nyte hver dråpe.
Want to be cruel? Make someone think!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 034 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 17:38

Hvis du har fått de ungene du har planer om er det ikke katastrofalt - det er to rimelig STORE fordeler du nevner og jeg er en smule misunnelig på enhver som er kvitt mensen. Og prevensjon er og blir noe herk, uansett hvor nødvendig den er.

#3 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 19:22

Er ferdig med barn ja. Men overgangen i 40åra er en smule tidlig. Ble ikke noe bedre når svigermor på snart 60 har akkurat startet. Men da kan vi jo syte over hvem som har det hotteste hetetoktene.

#4 Mor Løvehjerte

Mor Løvehjerte

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 599 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 20:15

Jeg jobber med en dame som kom i overgangsalderen da hun var 38 år. Jeg har ønsket meg dette siden jeg var 13 år, men jeg skjønner du er litt fortvila likevel. Uansett: Det ordner seg nok!

#5 Ziva

Ziva

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 3 172 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 21:06

Selve overgangen er nok ikke så ille. Men for meg har liksom alltid overgangen vært gamle kjerringer med inntørka rosiner.

Barn er vi som sagt ferdig med, men man mister liksom litt av kvinneligheten.

#6 sug lut

sug lut

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 7 034 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 21:33

Du trenger ikke miste noe - annet enn fruktbarheten. Har venninne m tidlig overgang og venninne med medisinelt fremkalt overgang, og ingen av dem føler seg eller framstår mer rosinaktig enn oss andre :)