Gå til innhold

Har dere sett Pus med støvler?


Ville Vilde

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er 7 års grense på den, men er det mye skummelt? Har lyst til å ta med junior på 4 år på kino i helga, og da er det ikke så mange andre alternativ...

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fireårige jente som er redd for de meste syntes det var veldig skummelt, og var veldig redd, men hun er nettopp blitt fire.

 

Filmen er i 3D og det var veldig nærmt alt som skjedde, og mye lyd. Jenta vr er heller ikke vant med å gå på kino, og heller ikke vant med å se film.

 

Er det en fireåring som er vandt med å se film, og som ikke er så lettskremt så går det nok fint. Den andre fire-fem åringen som var med hadde ikke noe problemer med å se, og syntes det var kjempe kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Jeg tenkte å unngå 3D, for det tror jeg blir litt for skummelt. Da satser vi på kino imårra, blir godt å ta en mamma/sønn-dag i byen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råder deg da å sette dere bakers slik at det ikke blir så nært på. Min jente på 4 så den sammen med meg og storebror, i 3D, og synes den var kjempeartig. Men nå er hun av den tøffere typen og ikke er redd for ting generelt, med mindre det er virkelig skummelt. Guttungen likte filmen svært godt og "bestilte" den på DVD hos meg når den kommer :) God fornøyelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen likte filmen svært godt og "bestilte" den på DVD hos meg når den kommer :) God fornøyelse :)

 

Hihi min pleier også å "bestille" filmene fra kino på dvd :D

 

Vi har også planer om å se Pus med støvler. Blir vel neste uke tenker jeg. Han er 4,5 år og vant til "actionfilmer" for barn. Tror ikke denne er verre en smurfene og biler når det gjelder lyd og action. Og slåssing med sverd er han også vant med fra Kaptein Sabeltann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Junior har bare sett halve Biler 2 på kino, det ble litt for skummelt og vanskelig å følge med på alt som skjedde. Fikk den på DVD i adventskalendere, men nekter å se den......

 

Han har ikke storesøsken, så han har ikke fått "overdose" på action-delen akkurat :)

 

Løvenes Konge går også i 3D, det kan faktisk være et alternativ.

Hvordan fungerer det med 3D? Må vi ha på briller? Ser for meg at det kan være en utfordring for 4-åringen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja det er jo ikke ønskelig........... Spesielt ikke når mor er halvveis blind fra før av!!!

 

Tenker jeg styrer unna 3D uansett, det blir for mye inntrykk hvis filmen i seg selv er litt actionfylt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er 7 års grense på den, men er det mye skummelt? Har lyst til å ta med junior på 4 år på kino i helga, og da er det ikke så mange andre alternativ...

 

Noen erfaringer?

 

Jeg og snuppa mi har sett den på kino, og ho er 4år. Den er ikke skummel. Vel bitte litt kansje..men ho stooor koste seg og var ikke redd:)) Synest du skal ta med junior på kino og kose dere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det er 7 års grense på den, men er det mye skummelt? Har lyst til å ta med junior på 4 år på kino i helga, og da er det ikke så mange andre alternativ...

 

Noen erfaringer?

 

Jeg og snuppa mi har sett den på kino, og ho er 4år. Den er ikke skummel. Vel bitte litt kansje..men ho stooor koste seg og var ikke redd:)) Synest du skal ta med junior på kino og kose dere :))

 

Og unngå og gå på 3D filmen - vi gikk på den vanlige filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VI har vært en del på kino i det siste,- og barna elsker det. Men blir dyrt..koster oss 500 kroner for et besøk. Så "Pus med støvler", skal vi kjøpe på DVD har jeg bestemt. Men vi skal DEFINITIV på Istid 4, når den kommer i juli :) ANbefaler alle Istid-fan og gå inn på Youtube og se de to trailerne for filmen..Gud hvor jeg gleder meg. De to "teaserne" er nesten småfilmer om ekorne ...Må lete de opp og få meg en latter i neste kaffepause kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...