Gå til innhold

anonymitet


Supersnusken

Anbefalte innlegg

jeg skrev et innlegg som anonym om et sensitivt tema, forklarte også hvorfor jeg valgte å være anonym. men da jeg svarte på en kommentar ble nicket plutselig avlørt, ganske dumt. burde man ikke automatisk fortsette å være anonym i samme tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever at når man skal klikke på den stor editor for å finne anonymknappen, og man tror sida er ferdig lasta, og skal huke av for anonym at hele sida gjør et lite hopp, og man trykker uten å ville det på Publiser knappen i stedet for.

 

Mange ganger når jeg har hatt intensjon om å signere anonymt har jeg ikke klart det liksom. Det skjedde ikke på det gamle forumet, men her skjer det gjvnt og trutt.

 

Anbefaler alle å hake av for anonym før man skriver innleggene, så kan de ikke publiseres, før man har skrevet noe, og da har man allerde haket av for anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at når man skal klikke på den stor editor for å finne anonymknappen, og man tror sida er ferdig lasta, og skal huke av for anonym at hele sida gjør et lite hopp, og man trykker uten å ville det på Publiser knappen i stedet for.

 

Mange ganger når jeg har hatt intensjon om å signere anonymt har jeg ikke klart det liksom. Det skjedde ikke på det gamle forumet, men her skjer det gjvnt og trutt.

 

Anbefaler alle å hake av for anonym før man skriver innleggene, så kan de ikke publiseres, før man har skrevet noe, og da har man allerde haket av for anonym.

 

Kanskje du bør være mer oppmerksom på dette når du skal signere med anonym. Nå er du jo klar over dette, og det er vel ikke noe forumansvarlig kan gjøre noe med...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner også om at det er mulig å redigere innlegget i løpet av den første halvtimen etter det er opprettet. Når du oppdager at du har trykket feil, kan du da gå rett inn og slette det og legge inn innlegget på nytt anonymt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...