Gå til innhold

hva er det dyreste


Von Hertelhofen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vinterdress til ungene... Reima Tec + til ca 1800 kr. Til meg selv vet jeg ikke helt, men kan ikke huske å noen gang ha kjøpt noe som har vært dyrere enn 700 kr (en kjole av alle ting). Sko derimot har jeg brukt litt mer på. Kjøper svært sjeldent sko (maks en gang i året, ofte går det 2 år mellom), men de jeg kjøper er kvalitet og koster fort en 1500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brudekjole til ca. 3500.

 

(Og en selskapskjole til 2900 og en til 2600. Har så langt brukt selskapskjolene 4 ganger, blir en 5. gang til sommeren da vi skal i bryllup)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra bunaden, en dunkåpe til ca 2300kr. Har holdt meg veldig varm i hele vinter, så veldig fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dyreste klesplagget jeg har er bunaden min, men den betalte jeg ikke selv.

Det dyreste klesplagget jeg har kjøpt må være norrøna-jakken min til 2500,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudekjolen og bunaden er det absolutt dyreste, men de har jeg ikke betalt selv :) Det dyreste jeg har betalt selv tror jeg må være Bergans dunjakka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hercule Poirot

Bunaden min. Den kom på 33 000 og enda ikke helt komplett, mangler en jakke. Får satse på at jeg kan ønske meg den når jeg blir 50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilot-skinnjakka med avtagbar pelskrage jeg kjøpte for litt av konfirmasjonspenga mine i 1990. Den kosta 1300 spenn, og var moderne i ca. 1/2 år... Da solgte jeg den til en kompis for 700, og kjøpte meg en gul (!) duffelcoat i stedet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det dyreste plagget jeg eier er den nydelige frafjord bunaden min, ikke betalt selv. Det dyreste plagget jeg selv har betalt er brudekjolen min til 12000, klarer nesten ikke vente med å bruke den :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bunad til 20.000, jakke til 4000 og jakke til 3500 som jeg har fått i gave. Selv har jeg kjøpt en jakke til 2900 som jeg tror er min dyreste enkeltinvestering i klesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dyreste plagget jeg eier er Lofobunaden min.

Det dyreste plagget jeg har kjøpt er Reima tec+ dressen og en bergans jakke.

 

Det dyreste plagget mannen min har kjøpt må være konkuranse skytterklærne til flerfoldige tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergans vinter jakken min, ga 2700kr for den.

Eller jeg kjøpte en bergans jakke til samboeren som kostet 3600kr. Det er vel det dyreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. penkjole til 600 kr.

 

har polarjakke som er verdt 2000 kr, men kjøpt for 200 på opphørssalg.

Kjøpte også en kjole som kostet 1500 kr på salg til 500 kr =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden er nok dyrest.

 

Det dyreste jeg selv har betalt er bergansjskka jeg kjøpte til 3000 kroner akkurat før jeg begynte å gå ned i vekt. Det er 2 uker til termin og den er for stor enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...